Jeres ynglings film?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Røverdatter skriver:

"Så som i himmelen" fordi jeg elsker skandinaviske film. Denne er svensk. Smuk film. Underholdende og godt fortalt 

Og ellers er "life is beautiful" virkelig fantastisk!!! Elsker den film! Meget livsbekræftende og fyldt med varme.

Må med skam indrømme at jeg ik kender nogen af filmene, men de ska helt sikkert tjekkes! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

StineW79

SandraXOXO skriver:

Sweeny Todd. Titanic. Pirates of caribbean. Har nok set dem alle mindst 20 gange, pånær titanic- det nok nærmere 100 elsker den! 

Så sweeny Todd da jeg var gravid med thea og har haft mareariet over den lige side. Dog ka jeg godt li sangene i den. Især den hvor Jamie cambel bower synger johana. Vh stine

Anmeld

9. januar 2015

StineW79

Vivienne skriver:

Den film, som efterlod det største indtryk på mig, er Bitter Moon af Roman Polanski. Jeg tænkte på filmen i flere dage efter at have set den. 

Den handler om kærlighed og hævn. Får gåsehud af at tænke på den nu. 

Desværre er der ikke mange som kender den. 

Jeg kender den desvære heller ik, men ka godt li polanskis, så den ska klart tjekkes! Vh stine

Anmeld

9. januar 2015

StineW79

Tullen85 skriver:

Les miserable!!! Tuder bare jeg høre intro sangen. .. kan næsen synge med igennem hele filmen... elsker filmen næsten ligeså højt som jeg elsker at se den på teatret :-D 

Uha den elsker jeg også! Har også set den både som teater og har dn self på film.

Men må indrømme at jeg elsker the Phanthom of the opera endnu mere, så hvis ik du har set den, så skynd dig! Vh stine

Anmeld

9. januar 2015

StineW79

Siss89 skriver:

En verden uden for 

har set den utalige af gange 
har ikke lige tal på det 

Har desvære aldrig set den, men den er faktisk med på min liste over film, jeg gerne vil se! Vh stine

Anmeld

9. januar 2015

Zelinasmor

En flænge i himlen 

Divergent

Save the last dance

Raise your voice

A walk to remember

Alle twilight filmene 

Anmeld

9. januar 2015

StineW79

Zelinasmor skriver:

En flænge i himlen 

Divergent

Save the last dance

Raise your voice

A walk to remember

Alle twilight filmene 

Uha har også helt forelsket mig i divergent. Også er det jo bare dobbelt bonus at både shailiene woocley og ansol elgort er med i begge film

Har lige læst alle 3 af divergent bøgerne siden jul, og jeg ka slet ik vente til film nr 2 kommer i biografen til marts!! ( og Theo James er da så lækker og fantastisk som four) 

Jeg har en plan om at jeg ska ha købt en flænge i himmelen på bog, så jeg ka læse den inden jeg ser filmen. Er nærmest ved at tude når jeg ser forfilmen vh stine

Anmeld

9. januar 2015

LinLin

Seven Og Den sjette sans er nogle af mine yndlingsfilm. Har ikke set dem vildt mange gange, men de er overraskende og gennemtænkte 

ellers har jeg set Pirates-filmen mange gange. Og bridget Jones og Love actually! - men det er jo helt andre genrer og "bare" god underholdning 

Anmeld

9. januar 2015

Røverdatter

Må med skam indrømme at jeg ik kender nogen af filmene, men de ska helt sikkert tjekkes! Vh stine

Den svenske film's hovedrolle er ham, som også er hovedrollen i Stieg Larssons trilogien. Kan aldrig huske hvad han hedder. Instrueret af Lasse Hellstrøm (staves?)  Kort fortalt en film om en internationalt kendt dirigent der efter et hjerteanfald beslutter sig for at vende tilbage til sin lille svenske landsby, hvor han er opvokset. Og så udformer historien sig derfra.

"Life is beautiful" er historien om en fars kærlighed til sin søn under 2. Verdenskrig. Og samtidig en kærlighedshistorie mellem faren og moren. Den er fantastisk!! Med en af mine yndlings skuespillere, Roberto Benigni 

Virkelig et par must sees hvis man spørger mig  meld gerne tilbage, hvad du synes om dem hvis du får dem set 

Anmeld

9. januar 2015

Skouboe

Jeg holder af visuelt flotte film, som fx Avatar eller LOTR og jeg ser dem helst i biografen.

... og så er der de film, der bare ikke er til at få ud af hovedet igen. En af dem er Unthinkable. Hvis I ikke har set den, så se den, men jeg advarer på forhånd. Den er barsk og rigtigt grim og meget grafisk... Den rejser spørgsmålet, hvor langt ville DU gå for at stoppe fx et terrorangreb? Hvor går grænsen mellem moralske principper og behovet for at stoppe noget frygteligt?

http://www.imdb.com/title/tt0914863/?ref_=nm_flmg_act_36 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.