Sidste barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

Sissel

Jeg har lige født mit 3. barn, min kæreste og jegs første fælles barn. Min graviditet var MEGA hård.. Blev sygemeldt i uge 10 og var til sidste så invalid af bækkenløsning at jeg sad i kørestol. En stor belastning for vores familie.. Og jeg svor at det var bare sidste gang! Men allerde et par dage efter fødslen kunne jeg mærke at det ville gøre mig rigtig ondt hvis hun skulle være den sidste.. En virkelig ufornuftig beslutning. Nu må vi se hvad fremtiden bringer

jeg har altid ønsket mig 4 børn. Og selvom vi tilsammen har 4 børn, er det bare ikke det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

WilliamDSTN

Papillon skriver:

Hvordan ved man, at man har fået sit sidste barn?

Hvordan vidste I det?

Håber spørgsmålet giver mening, det er bare for at høre, hvilke tanker andre har gjort sig om det

altså jeg skal kun have det ene jeg venter, og det ved jeg simpelthen bare, jeg har haft en rigtig hård graviditet, og jeg vil elske mit barn og give det alt jeg kan, ferier og store gaver gode fødselsdagsgaver uden at skulle tænke på at de/det andet barn bliver jaloux, self kan man os give gode gaver selvom man har mere end et barn. jeg er indstillet på kun at få et og det er min mand også

Anmeld

9. januar 2015

Hvem?

Papillon skriver:

Hvordan ved man, at man har fået sit sidste barn?

Hvordan vidste I det?

Håber spørgsmålet giver mening, det er bare for at høre, hvilke tanker andre har gjort sig om det

Vi venter vores nr 4 indenfor knap 5 år og stod det til mig kunne jeg nemt ta to mere. 

Desværre er hverken min krop eller mand enige,  så her blir nr 4 (desværre)  den sidste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.