Sidste barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
12 svar
1 synes godt om
8. januar 2015

Papillon

Hvordan ved man, at man har fået sit sidste barn?

Hvordan vidste I det?

Håber spørgsmålet giver mening, det er bare for at høre, hvilke tanker andre har gjort sig om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

bøllen

Papillon skriver:

Hvordan vidste I det?

Håber spørgsmålet giver mening, det er bare for at høre, hvilke tanker andre har gjort sig om det

Kan sige fra mig selv, at da jeg fik mine tvillinger var jeg ikke færdige med at få børn . Havde lysten til 1 mere . Bare noget inden i . Der gik 8 år før nr 3 kom, som er 5 idag og kan mærke jeg er færdig med flere børn . Har slet ikke den følelse inden i , at der skal flere børn i vores familie . 

Anmeld

8. januar 2015

Trekløver(:

Papillon skriver:

Hvordan vidste I det?

Nu har jeg ikke fået mit sidste barn endnu. Vi har overvejet om vores datter skulle være enebarn, men vi har besluttet at vi skal have en til på et tidspunkt. Det VED jeg og min mand bliver det sidste. Aftalen har bare altid været 1 eller 2 børn

Anmeld

8. januar 2015

lillespir26

Jeg er gravid med første og jeg vil helt bestem kun have en til medmindre 2 gang bliver tvillinger

Anmeld

8. januar 2015

lineog4

Jeg har fået min den sidste 3 gange 

Ej kan ikke svare for dybt inde i mit hjerte ville jeg gerne et barn til, men min mand siger nej så sådan er det....

Anmeld

8. januar 2015

lineog4

Jeg har fået min den sidste 3 gange 

Ej kan ikke svare for dybt inde i mit hjerte ville jeg gerne et barn til, men min mand siger nej så sådan er det....

Anmeld

8. januar 2015

birthee

Vi har lige fået nr. 4 for en uge siden... Og det har bare været det rigtige for os 

Anmeld

9. januar 2015

Clisolka

Papillon skriver:

Hvordan vidste I det?

Fra starten af min kærestes og mit forhold har vi haft en aftale om maks 2 børn 

Da vi havde fået den ældste kunne jeg mærke, at jeg ikke var færdig med at få børn. Nu har vi fået lillebror som nu er 16 mrd. Vi er begge færdige med flere børn, da familien er fuldendt med 2 tumlinger 

Jeg har haft nogle meget stressede graviditeter - værst her 2. gang, og jeg orker seriøst ikke at gennemgå en graviditet igen + min alder ikke bliver yngre 

Anmeld

9. januar 2015

Ellie79

Papillon skriver:

Hvordan vidste I det?

Min kæreste harvested sagt to børn, men da vi så havde fået nummer to ville min krop bare ikke finde ro i at han var den sidste. Efter 3 år sagde kæresten ja til en mere og nu er jeg i uge 25 - baby i maven er den sidste det føles så rigtig og jeg har en ro og en fornemmelse af at vores familie er komplet med 3 børn 

Anmeld

9. januar 2015

Jupiter

Før vi fik den første, har jeg altid sværget på at jeg kun ville have to børn.

Så blev jeg gravid anden gang - og mistede. Jeg var igennem et mola-forløb med kemo, og nu et helt års kontrol før vi må blive gravide igen, og nu ved jeg bare at der var en mening med det.

Det er gået op for mig hvor meget jeg ønsker det næste barn (nr. 2), og jeg har besluttet at nr. 3 slet ikke er udelukket alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.