Hvad lyder bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken navn lyder bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.928 visninger
21 svar
6 synes godt om
7. januar 2015

migxher

Vi er igang med at finde ud af hvad vores kommende marts baby skal hede(dreng), og jeg vil høre hvad i synes lyder bedst (:
Han skal hede Lucas til fornavn og så har vi hvert valgt et navn, vi er bare i tvivl om rækkefølgen.
Jeg har valgt at give mit efternavn Bøgh videre, min kæreste har valgt hans mellemnavn Hougaard.

Vi har også leget med min kærestes efternavn, Hansen, da svigerfar er lidt fornærmet over at dette ikke kommer med, dog synes vi ikke Bøgh og Hansen klinger så godt, og Hougaard er jo også lidt mere specielt end Hansen. Men hvad siger i?? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Louise H.

Jeg hedder selv Haugaard, så for mig er det helt naturligt, at Hougaard skal være det sudset navn. Det synes jeg også lyder bedst

Anmeld

7. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har stemt lucas bøgh hougaard - men jeg synes da det er ærgerligt at familieefternavnet Hansen ikke er med.

Anmeld

7. januar 2015

modesty

migxher skriver:

Vi er igang med at finde ud af hvad vores kommende marts baby skal hede(dreng), og jeg vil høre hvad i synes lyder bedst (:
Han skal hede Lucas til fornavn og så har vi hvert valgt et navn, vi er bare i tvivl om rækkefølgen.
Jeg har valgt at give mit efternavn Bøgh videre, min kæreste har valgt hans mellemnavn Hougaard.

Vi har også leget med min kærestes efternavn, Hansen, da svigerfar er lidt fornærmet over at dette ikke kommer med, dog synes vi ikke Bøgh og Hansen klinger så godt, og Hougaard er jo også lidt mere specielt end Hansen. Men hvad siger i?? (:

Hougaard Bøgh eller Bøgh Hansen.

Synes faktisk at Bøgh Hansen lyder bedst.

Anmeld

7. januar 2015

migxher

mor:) skriver:

Jeg har stemt lucas bøgh hougaard - men jeg synes da det er ærgerligt at familieefternavnet Hansen ikke er med.

Det er faktisk min kæreste der hellere vil have Hougaard end Hansen, da han synes det er for kedelig i forhold til Hougaard. Jeg ville nu være med på hvilken som helst af dem. Vi havde kun snakket om Hansen fordi hans far brokket sig lidt, det er nemmelig et familie navn, hvor Hougaard er et rimelig nyt navn på min kærestes mors side. Men jeg skal da sige det videre. hehe 

Anmeld

7. januar 2015

Pigent

migxher skriver:

Lucas Bøgh Hougaard synes jeg lyder bedst. 

Jeg synes godt i kunne giv ham 4 navne.

Lucas Bøgh Hougaard Hansen eller Lucas Hougaard Bøgh Hansen. 

Mine egne børn når jeg en dag får børn skal have 4 navne.

Anmeld

7. januar 2015

migxher

Pigent skriver:

Lucas Bøgh Hougaard synes jeg lyder bedst. 

Jeg synes godt i kunne giv ham 4 navne.

Lucas Bøgh Hougaard Hansen eller Lucas Hougaard Bøgh Hansen. 

Mine egne børn når jeg en dag får børn skal have 4 navne.

Ahh, vi synes begge at 2 navne er rigelig (: Det er jo ikke fordi man bruger alle de navne til noget alligevel.

Anmeld

7. januar 2015

MHB

Er Hougaard blevet brugt som efternavn i farens familie eller kun som mellemnavn? Ellers skal i måske lige tjekke om det er frigivet, før i træffer beslutningen

Jeg synes i øvrigt at Bøgh Hougaard lyder bedst

OPDATERING: Tjekkedd lige selv og det er frit, så det kan i sagtens bruge Held og lykke med at træffe den rigtige beslutning for jeres barn!

Anmeld

7. januar 2015

Pigent

migxher skriver:

Ahh, vi synes begge at 2 navne er rigelig (: Det er jo ikke fordi man bruger alle de navne til noget alligevel.

Okay

Anmeld

7. januar 2015

migxher

MHB skriver:

Er Hougaard blevet brugt som efternavn i farens familie eller kun som mellemnavn? Ellers skal i måske lige tjekke om det er frigivet, før i træffer beslutningen

Jeg synes i øvrigt at Bøgh Hougaard lyder bedst

OPDATERING: Tjekkedd lige selv og det er frit, så det kan i sagtens bruge Held og lykke med at træffe den rigtige beslutning for jeres barn!

Det var vi slet ikke klar over, men tak (: Men det har nu været brugt både som mellem og efternavn. Det er vist kun min kæreste og hans søskende der har det som mellem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.