Ludomani og muligvis enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Tak, hvor er i søde

vi er blevet enige om at gå sammen igennem det her nu.

Han er blevet meldt ind i rofus, så han har karantæne fra de danske spillesider og alle hans kort er revet i stykker og smidt ud.

jeg har fået hævet nogle penge, så han kan have 200kr på lommen hvis der skulle ske noget, eller hvis han skal handle eller noget på vej hjem, og kvittering for hvad pengene er brugt til har jeg krævet..

lige nu sidder han og er ved at søge et job på en tank, 20 timer hver 2. Weekend som er natarbejde, det bliver rigtig hårdt for ham, men vi har virkelig brug for de penge, og noget skal han gøre for at rette op på sin fejl.

tror han har rimelig gode chancer, det er nok ikke hver dag en køkkenchef søger job på en tank 

har ikke snakket med banken endnu, de ringer nok i morgen, men er noget mere positiv end jeg var tidligere..

Jeg  for jer

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

debbie19

7. januar 2015

debbie19

Anonym skriver:

Min kæreste lider af ludomani  han har spillet for 45.000 de sidste par dage.. Så hans mastercard er total overtrukket..

jeg overvejer at flytte fra ham indtil han har fået styr på det. Vi har fælleskontoer og en sjat penge vi snart får fra lejlighedssalg.. Men han smadre simpelthen alting altså  

vi har 2 små børn sammen, og han skal helt sikkert i behandling, jeg har ham snoet om min lillefinger..

jeg har bare ikke råd til at sidde i lejligheden med bil alene med min indtægt 21.500 og 2 børn i vs..

har regnet ud jeg kan få ca 2600 i boligstøtte, men hvad med friplads? Synes ikke jeg kan finde nogen takster.. 

Det hele vil også kun hænge sammen hvis far kommer her hver morgen og vækker børnene og kører dem i vs, men så betegner de vel ikke en som enlig?

vis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive pb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.