Spontan abort, hvordan og hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Ja, så må det have været dobbelt så hårdt.

Men jeg er glad for at denne bebs bliver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

MaleneG

Henriette72 skriver:

En MD er en missed abortion hvor kroppen ikke har fundet ud af at fostret er gået til. Det oplevede jeg sidste gang. Jeg begyndte at pletbløde i uge 10, Jeg blev skannet og det viste sig at fostret havde været død i 3 uger. Ikke en særlig rar oplevelse....

Undskyld hvis jeg misforstår dit indlæg.
Men det du beskriver er da en MA?
MD plejer da at stå for Misdannelses scanning, eller er det mig som er helt hen i vejret?

Anmeld

29. august 2009

Mai Maria

MaleneG skriver:

Undskyld hvis jeg misforstår dit indlæg.
Men det du beskriver er da en MA?
MD plejer da at stå for Misdannelses scanning, eller er det mig som er helt hen i vejret?

Nu har jeg aldrig været en ørn til de forkortelser, men jeg mener også det hedder en MA når kroppen ikke opdager fosteret går til... Jeg har haft 6 af dem uanset hvad de forkortes - og en SA.
Jeg har mistet mellem 6. og 13. uge, men har også læst og hørt at det er i 6.-7. uge det sker oftest fordi det er der de livsvigtige organer dannes... At jeg har mistet i 13. uge er så fordi jeg har en defekt i mit immunforsvar, så jeg skal over 16. uge for at være nogenlunde sikker - ergo skal man ikke tage mine aborter for retningslinier til noget som helst...
Jeg forstår nervøsiteten, har den jo selv - men forsøg at slappe af og tænk positivt, det vil være bedst for guldklumpen du venter.
Held og lykke.

Anmeld

31. august 2009

Henriette72

Ha ha tøser I har ret... Det er selvfølgelig en MA og ikk en MD. Men jeg tror nu også at det er MA Henriette S.J. mener...
Tak for påpegelsen og rigtig dejlig uge til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.