LouiseLarsen skriver:
Jeg er i dag 7+4 uger henne, og tænker rigtig meget over spontan abort. Jeg er så bange for at miste den lille spir i maven! Jeg har hverken blødninger eller smerter, så der er slet ikke noget der får mig til at tro det vil ske.....
Men hva er symptomerne på en SA, hvilken uge sker det oftest i osv? Hvornår skal man tænke, Hmm er jeg ved at abotere??
Underlige spørgsmål, og trælse tanker, men har brug for lidt ro i mit hovede og måske vil det hjælpe med nogen svar herfra....
Ved godt man siger når man er over uge 12 er chancerne godt for man ikke får en SA, men er der en uge der er mere kritisk end en anden osv??
Kender desværre alt til det.
Sådan har jeg haft det alle mine 3 graviditer især de sidste to her..
Jeg har selv haft 5 SA og 2 MD.
Her har jeg enten haft ondt op til eller blød..
En sa sker or det meste mellem 4+0 og 10+0
de fleste sker meste mellem 7+0 og 10+0..
Alle min sa er sket mellem 5+0 og 7+0.
Du skal prøv ikke af tænke på det hved det kan være svært men din krop har bedre af positiv tanker.
Med min datter og den her gravidite nu her har jeg fået scanningen og stik piller(progestan) intil uge 10+0 for af forstærke min slimhinder/væv i ikke af frastøde foster...
med min datter bløde jeg i uge 7-16 og 33+?.
Den her gang har jeg kun haft en mini plæt blødningen i uge 7-8..
Jeg kan da staig vært bange for af miste men det er pha ikke så slemt og tænker meget over af tænke positiv..
Tænk positiv og har du ikke ondt eller bløder såtro jeg på alt er som det skal være.Være glad tænk på alt du elsker her i live osv.
Ingen kan berolig dig 100 % ikke jeg eller andre herind kun dig selv søde,.

Dog håbereg mit indlæge hjælp bare lidt.
Mvh Henriette 23+2