lige et hurtigt spørgsmål!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. august 2009

grinbidderen

hej.
jeg er jo ved at lave sådan en lagkage med tobleronecreme og hindbærmousse lagen den sammen igår..
men sagen er den at jeg bare har puttet det i en almenlig 3 lags lagkagebunde hvor det nedereste del er med hindbær og den oven over er toblerone og ville købe flere bunde i dag til at kunne lave et lag mere med hindbærmousse men har ikke gjort den rund lige som jeres smukke kager men lavet lige som en alm. lagkage så spørgsmålet er så om jeg beøver at putte det der chokolade smørcreme ud over el skal man gøre det for at jeg ville kunne få mmf på den??? håber der er nogen der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

MaleneGærup

har endnu ikke lavet min første kage med mmf, men så vidt jeg har forstået skal man altid bruge smørcreme, da du ellers ikke vil kunne få mmf til at hænge fast.....

Anmeld

27. august 2009

sarahb

har du lavet den i en skål eller hvordan

Anmeld

27. august 2009

Jules

Jeg lavede min som en alm lagkage også... Og smurte den bare med alm lagkagecreme... Det virkede fint...
Men jeg puttede også marcipan overtræk over istedet... Men tror ikke der er den store forskel.

Anmeld

27. august 2009

grinbidderen

sarahb skriver:

har du lavet den i en skål eller hvordan

nej jeg har bare lavet den på et lagkage fad lige som en helt almenlig lagkage

Anmeld

27. august 2009

trunte89

Jeg lavede også bare som en alm lagkage, og jeg brugte smørcreme. 

Anmeld

27. august 2009

grinbidderen

Jules skriver:

Jeg lavede min som en alm lagkage også... Og smurte den bare med alm lagkagecreme... Det virkede fint...
Men jeg puttede også marcipan overtræk over istedet... Men tror ikke der er den store forskel.

ok jamen min er os udsends mæssigt lige som en alm lagkage men skal bare have det der mmf på, men om jeg stadigvæk skal have det der smørcreme på den er jo bare ikke helt dækket med kage-bundene der er jo åben ind til creemene.. hmmm lost

Anmeld

27. august 2009

Jules

grinbidderen skriver:

ok jamen min er os udsends mæssigt lige som en alm lagkage men skal bare have det der mmf på, men om jeg stadigvæk skal have det der smørcreme på den er jo bare ikke helt dækket med kage-bundene der er jo åben ind til creemene.. hmmm lost

Jeg smurte den op med det lagkage creme så den blev lidt mere lukket... det kunne du jo os prøve?

Anmeld

27. august 2009

grinbidderen

trunte89 skriver:

Jeg lavede også bare som en alm lagkage, og jeg brugte smørcreme. 

ok mange tak for det, og lagde du så det der mmf ud over bagefter det der smørcreme? og hvordan fik du smørcremen ud over hele din kage hvis den så ud så en alm-lagkage der er jo lige som hul ind til cremen det er der i hvertifald på min...

Anmeld

27. august 2009

grinbidderen

Jules skriver:

Jeg smurte den op med det lagkage creme så den blev lidt mere lukket... det kunne du jo os prøve?

nåre sådan osse på siderne eller?? den er helt ude ved siderne i forvejen så mon ik det går.. ellers er det jo osse min første prøve som ik ska bruges til andet end os selv her hjemme.  så må jeg bare lave den i en skål næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.