Læse i Emdrup, bo i Aarhus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Det er du ikke ene om! Jeg har hørt flere af dem fra Jylland brokke sig over den manglende vejledning de fik før studiestart, og f.eks. fik at vide at de blev nød til at komme til Emdrup til det hele, for så at kunne konstatere da de startede at de kunne tilmelde sig hold i Århus (det vidste de bare ikke da de meldte sig til, og derfor  blev de tilmeld Emdrup). Hvad skal du læse?

Didaktik - materiel kultur. Ved du noget om det? 

Det lettede virkelig at læse. Jeg var lige ved at miste modet, efter at have talt med studievejlederen. Men nu er jeg tilbage på banen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Mumto3

Anonym skriver:

Didaktik - materiel kultur. Ved du noget om det? 

Det lettede virkelig at læse. Jeg var lige ved at miste modet, efter at have talt med studievejlederen. Men nu er jeg tilbage på banen 

Jeg læser også didaktik, der bliver den ugentlige forelæsning streamer, og i gruppearbejdet laver de grupper blandt dem fra Jylland. Jeg aner ikke hvor mange det er men hvis jeg skulle komme med et gæt, tror jeg der er ca. 40 fra Jylland fordi faget almen didaktik er alle fire didaktik uddannelser der er slået sammen, og de vil gerne have at man danner grupper på tværs af fagene, så du burde nemt finde nogen at være sammmen med :-)

Anmeld

6. januar 2015

K&S

Det er ellers godt nok billigt, men jeg kommer ikke til at få SU, så jeg vil desværre ikke kunne få ungdomskort.

Men tusind tak for indput alligevel 

Min mand får revalidering, men er stadig berettiget til ungdomskort.

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Min mand får revalidering, men er stadig berettiget til ungdomskort.

Fedt 

Tak for god info. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.