Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2015

Papillon

Det lyder til at være meget forskelligt 

Her har vi lige byttet vuggen ud med tremmeseng, som da også kun lige kan være i soveværelset. Jeg er bare ikke klar til at sove uden hende - hun er 6 måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Albertsen92

13 mdr, før det har jeg ikke følt mig klar følg din mavefornemmelse

Anmeld

5. januar 2015

Hmmm

Vores knægt har sovet igennem siden han var 5 uger han sover i egen seng hos os vi har besluttet at der bliver han til han er 3 synes at ha hørt et sted at det skulle give tryghed men aner det ik kan da godt være det mest er for min skyld  

Anmeld

5. januar 2015

sne190810

Min datter var ca. 3 1/2 år før det skete 

Anmeld

5. januar 2015

Chevro

Papillon skriver:

Jeg spørger bare af nysgerrighed. Hvornår begyndte jeres børn at sove på eget værelse om natten? 

Min søn har sovet uden problemer på eget værelse siden han var 3-4 mdr, dog er han nu begyndt at være i så voldsom udvikling og har mareridt om natten og kan ikke finde ro osv. Så nu har vi rykket hans juniorseng ind ved siden at vores i soveværelset, for at give ham nogle hele nætters søvn <3 

Han bliver 3 til sommer <3

Anmeld

6. januar 2015

mrhl

Min datter er 13 måneder og sover i dobbeltsengen med os. Og det bliver der vist ikke ændret ved foreløbig ;-)

Anmeld

6. januar 2015

Dorthe1986

Ja jeg havde sovet sammen med Min knægt ligeså længe han havde haft brug for det, men da han var 3 måneder blev han altid puttet i sit eget værelse om aftenen, altså omkring klokken 20, for så vågnede han normalt omkring 23-24 for at blive ammet. Men da han så var de der 3 mdr Ja da sov han så pludselig bare igennem :-)

Anmeld

6. januar 2015

Dianabk

Lige inden han blev 10 mdr

han har sovet igennem siden han var 4 mdr, men blev nemt forstyrret af os og var tit ved at vågne.

så da vi endelig flyttede i hus og han kunne få eget værelse har han kunne sove hele natten uden forstyrrelser fra mor og far 

Anmeld

6. januar 2015

Tulle28

Den ældste var 8 mdr. og den yngste 2,3 år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.