Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2015

Princesspigen

Papillon skriver:

Jeg spørger bare af nysgerrighed. Hvornår begyndte jeres børn at sove på eget værelse om natten? 

Vores var 4 måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

asff

Papillon skriver:

Jeg spørger bare af nysgerrighed. Hvornår begyndte jeres børn at sove på eget værelse om natten? 

omkring 10 måneder

Anmeld

5. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Papillon skriver:

Min søn var 8-10 uger da han rykkede på eget værelse. Min datter er næsten 9 mdr. og sover stadigvæk inde på vores værelse, for vi har ikke noget ekstra værelse til hende.

Anmeld

5. januar 2015

Snoopy77

Stort set fra hun blev født, on and off

Anmeld

5. januar 2015

BinaMor

3-4 år....

Anmeld

5. januar 2015

Skouboe

8 uger

Anmeld

5. januar 2015

M (:

Papillon skriver:

Min søn blev flyttet da han var 6 mdr., da vi vækkede hinanden x mange hver nat. Han har (stort set) sovet igennem siden. Han er nu knap 2 år. 

Anmeld

5. januar 2015

Ciss

Mine er flyttet på eget værelse ved ca 8 mndr.

Da begyndte den ældste at sove igennem hver nat, så da syntes jeg, det var ok, at hun kom på eget værelse. Sålænge de vågner flere gange hver nat, så synes jeg, det er praktisk at have dem inden for en armlængdes afstand, så man slipper at skulle stå rigtigt op hver gang.

Nr to var ikke færdig med at vågne om natten ved 8 mndr, men det passede med, at vi flyttede, og da var det enklest at flytte ham ind på børneværelset ved samme lejlighed, siden der var dårlig plads på det nye soveværelse.

Anmeld

5. januar 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vores søn sov i vores seng til han blev 3 år, hvor han fik sit eget værelse med egen seng, her sov han fint i egen seng fra den ene dag til den anden, vi har så valgt her i ferien at han sov i vores seng, da han sover en time eller to længere om morgenen. Og tror han får lov at sove lidt længere i vores seng, det ikke så sjovt at stå op halv 5 om morgenen.

Man skal gøre det der passer bedst til ens barn og rytme i hverdagen, synes jeg.

Anmeld

5. januar 2015

san

jeg sov med ham på hans værelse, fra han var 4 mdr til 5 mdr, så gik jeg ind i soveværelset igen så han var fem mdr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.