anbefal en god flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2015

Morgensol

Pigent skriver:

De er tynde og varme, barnet kan bevæge sig. Hummel fx er så tykke barnet ikke kan bevæge sig.

Sludder! Mine børn har hummel og har altid haft det og de kan sagtens bevæge sig. Det handler vel om at købe den rigtig størrelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

LinLin

Pigent skriver:

De er tynde og varme, barnet kan bevæge sig. Hummel fx er så tykke barnet ikke kan bevæge sig.

Det har jeg altså ikke oplevet! Adam har en hummel-dragt i år - og brugte den faktisk også sidste år - han kan altså bevæge sig helt normalt.

Anmeld

7. januar 2015

Mother-love

anna111 skriver:

Okay tak det er der nemlig ikke i den røde jeg har købt derfor syntes jeg ikke den virker varm nok. 

Men det er der i den lysserrøde magen til så den får jeg nok lige byttet den til i stedet 

Ja det ville jeg nok også gøre hvis det var mig

Anmeld

7. januar 2015

Pigent

Jeg har oplevet et barn på omkring 1 år der ikke kunne bevæge sig ordentligt i en Hummel flyverdragt.

Anmeld

8. januar 2015

GUSO

Vi har altid brugt didriksons til vores børn på 2 1/2 og 4(næsten 5)  og ingen af dem har nogensinde været kolde eller våde kan kun anbefale den det skal være theron modellen lige nu har stylepit 1 stk str 80 tilbage til kun 499,- det er halv pris og virkelig en god kvalitet du skal være opmærksom på at de er lidt store i str så 80 svaret til 86-92 vil jeg sige  

Anmeld

8. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
GUSO skriver:

Vi har altid brugt didriksons til vores børn på 2 1/2 og 4(næsten 5)  og ingen af dem har nogensinde været kolde eller våde kan kun anbefale den det skal være theron modellen lige nu har stylepit 1 stk str 80 tilbage til kun 499,- det er halv pris og virkelig en god kvalitet du skal være opmærksom på at de er lidt store i str så 80 svaret til 86-92 vil jeg sige  

Okay tak  

Min pige er desværre ikke så stor endnu hun bruger str 68 så skal have flyverdragten i str 74 

Anmeld

8. januar 2015

Krussedulle

anna111 skriver:

Min datter skal starte i dagpleje her den 1 februar og der er hun 8 mdr og Ca 3 uger gammel 

Hun skal i en dagpleje hvor de er meget ude Og vil tro hun kravler til februar. 

Mine krav er den minimum skal kunne holde til vandtryk på mellem 8000-10000 mm 

Hvilken kan i anbefale ?? 

Skal ud og finde en i morgen har allerede regndragt med flis indvendigt men tror ikke den er varm nok. 

Jeg kan varmt anbefale molo  

Vi har brugt deres flyverdragter de sidste 3 år. ingen klager. Og de de sidste to år, har de holdt to

Sæsoner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.