anbefal en god flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
26 svar
6 synes godt om
4. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter skal starte i dagpleje her den 1 februar og der er hun 8 mdr og Ca 3 uger gammel 

Hun skal i en dagpleje hvor de er meget ude Og vil tro hun kravler til februar. 

Mine krav er den minimum skal kunne holde til vandtryk på mellem 8000-10000 mm 

Hvilken kan i anbefale ?? 

Skal ud og finde en i morgen har allerede regndragt med flis indvendigt men tror ikke den er varm nok. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

De3Guldklumper

anna111 skriver:

Min datter skal starte i dagpleje her den 1 februar og der er hun 8 mdr og Ca 3 uger gammel 

Skal ud og finde en i morgen har allerede regndragt med flis indvendigt men tror ikke den er varm nok. 

Jeg har altid haft Reima til mine unger og min datter som bliver et år lige om hjørnet har brugt hendes siden november i DP.

Jeg kender ikke til søljetrykket på den men den har altid holdt dem dejlig varme.

Anmeld

4. januar 2015

Pigent

anna111 skriver:

Molo, Reima eller mikk-line

Anmeld

4. januar 2015

2babygirls

anna111 skriver:

Molo, Hummel og vist også ej sikke lej har et højt vandsøjletryk. Didriksons skuffede mig faktisk da det kun er Max 8000 ved en af modellerne og falder til 3000 efter 3 vask

Anmeld

4. januar 2015

MorDk

MinyMo

Anmeld

4. januar 2015

Sujan

Ved ikke om de opfylder kravene, men har altid købt Ticket to Heaven til min datter og synes bare de er så gode... 

Anmeld

4. januar 2015

Mother-love

Her har jeg brugt Mikk-Line flyverdragter de sidste 2 år. Kan ikke lige huske hvad de ligger på.

Men er super tilfreds med de flyverdragter. Min datter har aldrig været kold eller våd når hun har haft dem på

Anmeld

7. januar 2015

anna111

Mother-love skriver:

Her har jeg brugt Mikk-Line flyverdragter de sidste 2 år. Kan ikke lige huske hvad de ligger på.

Men er super tilfreds med de flyverdragter. Min datter har aldrig været kold eller våd når hun har haft dem på

Jeg har nu prøvet at købe en Mikk-line flyverdragt på nettet men syntes den virker meget meget tynd der står ellers på nettet den skal kunne holde ned til -15 grader men det står ikke på selve dragten

Så vil lige høre dig om den du har købt osse er tynde ? Overvejer nemlig at sende den tilbage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2015

Mother-love

anna111 skriver:

Jeg har nu prøvet at købe en Mikk-line flyverdragt på nettet men syntes den virker meget meget tynd der står ellers på nettet den skal kunne holde ned til -15 grader men det står ikke på selve dragten

Så vil lige høre dig om den du har købt osse er tynde ? Overvejer nemlig at sende den tilbage 

Ja jeg synes også de virker meget tynde. Men har prøvet og mærke på andre når jeg har været ude. Og det er faktisk nogenlunde det samme.

min datter har aldrig været kold når hun har haft den på. Hun har altid været varm. Også de dage hvor der har været meget kold. Også sidste vinter hvor der var meget kold. 

Men du kan jo altid sende den retur. Men som sagt har jeg ikke haft problemer med at min datter ikke kunne holde varmen.

Anmeld

7. januar 2015

anna111

Mother-love skriver:

Ja jeg synes også de virker meget tynde. Men har prøvet og mærke på andre når jeg har været ude. Og det er faktisk nogenlunde det samme.

min datter har aldrig været kold når hun har haft den på. Hun har altid været varm. Også de dage hvor der har været meget kold. Også sidste vinter hvor der var meget kold. 

Men du kan jo altid sende den retur. Men som sagt har jeg ikke haft problemer med at min datter ikke kunne holde varmen.

Okay tak 

Hvilken for var der inde i dine ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.