Single og desperat efter baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
10 svar
1 synes godt om
4. januar 2015

Tms

Hej

jeg har lige taget en test som viste negativ. Det har ikke på daværende tidspunkt været planlagt at blive gravid, men jeg føler mig nu klar og har gjort det i lang tid til at blive mor.

mit dilemma står i at jeg snart har vlret single i 6 år og udsigten til at "mr. Right" kommer og banker på min hoveddør er ganske lille. 

Jeg vil nu høre om der er nogle af jer der har stået i samme situation? Og hvad i evt. Gjorde? 

Jeg er udemærket klar over hvad konsekvenserne er ved at være alenemor, min mor var det med mig og klarede det fint uden problemer. 

Håber på nogle gode konstruktive svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

Diana2013

Nu ved jeg ikke lige din alder. Men hvad med et donor barn. Der er en der har fået en baby fornyeligt, hun blev insimineret i Hobro og rigtig lykkelig  

Anmeld

4. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med donor? 

Jeg har læst nogle tråde dorthemus har skrevet omkring det - måske vil du finde dem interessant. Prøv at se på hendes profil. 

Anmeld

5. januar 2015

Tms

mor:) skriver:

Hvad med donor? 

Jeg har læst nogle tråde dorthemus har skrevet omkring det - måske vil du finde dem interessant. Prøv at se på hendes profil. 

Det vil jeg gøre tak

Anmeld

5. januar 2015

larven

Hej.

jeg er alene med min datter på 4,5 år som er donorbarn.det er den bedste beslutning jeg har taget.jeg har valgt at være ærlig og åben omkring det til min familie,veninder,børnehave mm.og selvfølgelig min datter i det omfang hun forstår det.

jeg tænker du skal gøre dig overvejelser om, om det skal være en åben eller lukket donor.

have nogen at snakke med når/hvis du skal igennem alt det behandlings halløj.det kan godt være ret hårdt.

følg dit hjerte og det du mener er rigtigt for dig.der vil være en masse mennesker der har en masse ting, at sige omkring det.negativt som positivt.men så længe du gør hvad du mener er rigtigt for dig så er det sådan det er

jeg gjorde mig selvfølgelig også en masse tanker om, at være alene.økonomien og det at stå alene med det meste.men det tænker jeg du har gjort

held og lykke med det

Anmeld

5. januar 2015

Krydserfingre

Hvor gammel er du? Ellers kan man vidst fryse sine æg ned så man altid har dem klar til hvis manden dukker op. Ellers så donor barn som de andre siger. 

Anmeld

5. januar 2015

larven

Pigeeeeen skriver:

Hvor gammel er du? Ellers kan man vidst fryse sine æg ned så man altid har dem klar til hvis manden dukker op. Ellers så donor barn som de andre siger. 

Jeg var 33 da jeg fik min datter.jeg er igang med at prøve, at få nr to med samme donor.

Man kan godt fryse sine æg til senere brug.

Anmeld

5. januar 2015

Tøs85

Tms skriver:

Hej

jeg har lige taget en test som viste negativ. Det har ikke på daværende tidspunkt været planlagt at blive gravid, men jeg føler mig nu klar og har gjort det i lang tid til at blive mor.

mit dilemma står i at jeg snart har vlret single i 6 år og udsigten til at "mr. Right" kommer og banker på min hoveddør er ganske lille. 

Jeg vil nu høre om der er nogle af jer der har stået i samme situation? Og hvad i evt. Gjorde? 

Jeg er udemærket klar over hvad konsekvenserne er ved at være alenemor, min mor var det med mig og klarede det fint uden problemer. 

Håber på nogle gode konstruktive svar

Min veninde var også single i 6-7 år og lige pludselig var mr right der og de prøver nu at få barn.. I den situation ville det være rigtig ærgeligt at have mistet tålmodigheden, men det kommer nok an på din alder.. Så mit råd er at vente til du måske er 30 med donorbarn..  

Anmeld

5. januar 2015

dorthemus

Hej!

Jeg har en datter på 4,5 år som jeg fik med åben donor  jeg var selv 38 år da jeg blev insemineret og blev gravid første gang. 

Det er skønt, udfordrende, sjovt, hårdt og bestemt det hele værd jeg har været ærlig fra starten og min datter ved godt, at vi ikke kender hendes donorfar. 

Følg dit hjerte!

Anmeld

24. januar 2015

Holm88

Hej..

Jeg vil også høre hvor gammel du er?

Tænker hvis du er 25+, så ville jeg nok vælge at få et donor barn.. Det havde jeg valgt hvis jeg var single

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.