Malle-123 skriver:
hejsa 
nåå, men skriver fordi, at det bekymre mig helt vildt, at vi skal kører en time i bil for at komme på sygehuset og føde 
jeg er anden gangs fødende, men sidste gang blev jeg sat igang, så der var jeg ligesom sikret, men er utrolig bange for hvornår man skal afsted og om man når det og hvordan man tackler veerne bedst..... Nogle med gode råd og fortæl endelig hvordan jeres erfaringer med kører turen har været 

har termin idag. 40+0
Vi bor ved Jægerspris og jeg sku føde på Roskilde sygehus.. En tur der normalt tager lidt over 30 min.. Jeg var bekymret og første gangs fødende..
Min kæreste troede ikke rigtigt på mig da jeg var ret god til at takle veerne så han kørte roligt og mente han havde masser af tid, så turen til Roskilde til 1 time.. Vi kørte hjemmefra da der var 3-4 min mellem mine veer..
Da vi nåede sygehuset og jeg blev undersøgt var jeg 7 cm åben, under undersøgelsen gik vandet..
Vi var på sygehuset kl 01.00 og min datter er født kl 01.42
jeg vil en anden gang ikke være så bekymret for afstanden da jeg selv syndes jeg havde rimelig godt kontrol over hvornår det var tid osv.. Næste gang skal kæresten dog nok have et LO's i røven så jeg ikke føder i hans Mercedes 
du skal os tænke på, går det for stærkt kan din mand køre "ambulance kørsel med hvid klud ud af ruden" eller i kan få en ambulance til at hente jer så det os går stærkere... Bare som en sikkerhed 
Anmeld