Lang transport tid til sygehuset?!?!!?! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.117 visninger
20 svar
4 synes godt om
3. januar 2015

Malle-123

hejsa 

nåå, men skriver fordi, at det bekymre mig helt vildt, at vi skal kører en time i bil for at komme på sygehuset og føde 

jeg er anden gangs fødende, men sidste gang blev jeg sat igang, så der var jeg ligesom sikret, men er utrolig bange for hvornår man skal afsted og om man når det og hvordan man tackler veerne bedst..... Nogle med gode råd og fortæl endelig hvordan jeres erfaringer med kører turen har været 

har termin idag. 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

lillespir26

Kan godt følge din frygt der er lige gået op for mig at hvis jeg går i fødsel af mig selv har vi et problem for kun mig der har kørekort  (Skal have pks )

Anmeld

3. januar 2015

mor88

Malle-123 skriver:

hejsa 

nåå, men skriver fordi, at det bekymre mig helt vildt, at vi skal kører en time i bil for at komme på sygehuset og føde 

jeg er anden gangs fødende, men sidste gang blev jeg sat igang, så der var jeg ligesom sikret, men er utrolig bange for hvornår man skal afsted og om man når det og hvordan man tackler veerne bedst..... Nogle med gode råd og fortæl endelig hvordan jeres erfaringer med kører turen har været 

har termin idag. 40+0

Jeg tog afsted en time efter at vandet gik, havde skiftetøj, tæpper og noget mad mm. med i bilen, og det gik faktisk godt. Havde på det tidspunkt rimelig voldsomme veer, så tiden gik hurtigt

Kan du aftale noget med sygehuset omkring at du kommer så snart veerne begynder? det er jo ikke til at vide, hvor hurtigt det går.

Anmeld

3. januar 2015

Malle-123

lillespir24 skriver:

Kan godt følge din frygt der er lige gået op for mig at hvis jeg går i fødsel af mig selv har vi et problem for kun mig der har kørekort  (Skal have pks )

Jeg sidder jo med tanker om pressever i bilen 

åh ja, den var skisme værre, det jo ikke fordi man har lyst til en taxa i en omgang veer. Mon ikke Falck kan være behjælpelige

Anmeld

3. januar 2015

lillespir26

Malle-123 skriver:

Jeg sidder jo med tanker om pressever i bilen 

åh ja, den var skisme værre, det jo ikke fordi man har lyst til en taxa i en omgang veer. Mon ikke Falck kan være behjælpelige

Hehe

Anmeld

3. januar 2015

Malle-123

mor88 skriver:

Jeg tog afsted en time efter at vandet gik, havde skiftetøj, tæpper og noget mad mm. med i bilen, og det gik faktisk godt. Havde på det tidspunkt rimelig voldsomme veer, så tiden gik hurtigt

Kan du aftale noget med sygehuset omkring at du kommer så snart veerne begynder? det er jo ikke til at vide, hvor hurtigt det går.

Gjorde det ikke NAS med køreruten ? Tænker mere bilens bevægelser osv 

jeg spurgte min jordmor hvornår vi skulle kører. Og hun sagde når jeg følte tiden var inde til en barnepige... Så det hjalp mig ikke  men regner med at ringe når de starter..,. Skal skisme ikke føde i en bil 

Anmeld

3. januar 2015

Malle-123

lillespir24 skriver:

Hehe

Tro du man kan kører med veer 

Anmeld

3. januar 2015

Isabella_mor

Malle-123 skriver:

Tro du man kan kører med veer 

jeg har en veninde som selv kørte på sygehuset med veer da hun skulle føde sin søn....

det gik fint. men det var også fra Valby til hvidovre, en forholdsvis kort tur.

Anmeld

4. januar 2015

FrkGranger

jeg kørte selv med veer en tur på 45-60 min fra ringkøbing til herning.

jeg havde veer med 3-5 min intervaler fra kl 11 og vi kørte kl 19, jeg er den eneste med kørekort....

turen gik super, det handler om at fokusere på vejrtrækningen under veerne, og så slap jeg lidt for speederen hvis jeg følte det gjorde for ondt til at køre det tilladte, jeg var 4,5 cm åben da jeg

kom til sygehuset....

Man kan.jo altid ringe efter en ambulance....

Falck kan ikke hjælpe ved fødsler trods.man har den store pakke

Anmeld

4. januar 2015

Morgensol

FrkGranger skriver:

jeg kørte selv med veer en tur på 45-60 min fra ringkøbing til herning.

jeg havde veer med 3-5 min intervaler fra kl 11 og vi kørte kl 19, jeg er den eneste med kørekort....

turen gik super, det handler om at fokusere på vejrtrækningen under veerne, og så slap jeg lidt for speederen hvis jeg følte det gjorde for ondt til at køre det tilladte, jeg var 4,5 cm åben da jeg

kom til sygehuset....

Man kan.jo altid ringe efter en ambulance....

Falck kan ikke hjælpe ved fødsler trods.man har den store pakke

Vi har babypakken og blev hentet da jeg skulle føde min yngste datter, uden problemer.. Mener også det står i aftalen, at man ka blive hentet ved fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.