Hej
Min kæreste og jeg har været sammen i et års tid nu og vi er begge meget skruk. Vi er henholdsvis 27 og 32 år og er begge kommet ud af længerevarende forhold på 5 og 7 år for et par år siden.
Vi er begge uddannet, har fast arbejde, biler og hus. Vi har aldrig været lykkeligere og er enige om, at dette her føles helt rigtigt.
Mit problem/bekymring er, at jeg lige er startet med en uddannelse, sideløbende med mit arbejde, som først slutter til efteråret 2016, dog er der mulighed for at tage barselsorlov fra det.
Min kæreste ser gerne at jeg gør uddannelsen færdig, da han ved det betyder meget for mig, men samtidig er han også klar til "projekt baby" i dag og det er helt op til mig, hvornår vi skal gå i gang.
Jeg står i dilemmaet imellem "projekt baby", som jeg er mere end klar til sammen min fantastiske kæreste, og færdiggørelse af min uddannelse. Samtidig med at jeg kan være lidt i tvivl om, om det er for hurtigt at få barn sammen når man kun har kendt hinanden i 1 år, selvom jeg SLET IKKE tvivler på min kæreste og hans evne som en far og kæreste.
HJÆLP!!! 
Anmeld