Gode råd, tips, tricks og links - No comments!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.067 visninger
33 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Tynen

          EN TRÅD TIL LINKS OG GODE, BILLIGE OG NYTTIGE ALTERNATIVER!
                          INGEN SPØRGSMÅL EL. KOMMENTAR, TAK!!




Gode sider til indkøb og inspiration:

www.kagekonen.com
(her findes masser af inspirationsbilleder og gode opskrifter)

www.cakecraftshop.co.uk
(det er meget billigere at købe bl.a. pastafarver i england - næsten halv pris)

www.kagebutikken.dk

www.kagekompagniet.dk

www.kageportalen.dk
Der er alt muligt brugbart, såsom hvordan man kan fremstille en rose, og hvor meget sugarpaste, der skal bruges til de forskellige str. kager....

himmelske-kager.blogspot.com/

http://www.kageklovn.dk/ 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. august 2009

Tynen

Istedet for at købe sig fattig i udstikkere, kan man bruge "forme" fra BR eller Bilka der i virkeligheden er beregnet til modellervoks/trylledej.
Man kan få alverdens forme og figurer til næsten ingen penge
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. august 2009

Tynen

Man behøver ikke spendere i sprøjtepose og græstyller
(Er sprøjtepose ikke bare et gustent ord??!     ) så man kan lave hår, græs m.m. af frosting, man kan bare bruge en ganske alm. hvidløgspresser.

Anmeld Citér

26. august 2009

Tynen

Linemus:

Når man skal farve mmf med sort pastafarve, kan man med fordel ælte mmf'en med kakaopulver først for at gøre den mørk. Så skal der ikke bruges så meget sort, før den bliver knaldersort.

Anmeld Citér

26. august 2009

Tynen

Jules:

Jeg snakkede lige med en konditer i dag... Og han laver sugarpaste UDEN tylose... Så hvis man ikke lige kan få fat i det så kan det gøres uden

Anmeld Citér

26. august 2009

Tynen

Linemus:

Smørcreme: For at smørcremen ikke smager så smør-vammelt, kan man bruge usaltet smør (det er nu afprøvet). Især hvis man laver chokoladesmørcreme, kan man slet ikke smage smøret.

Anmeld Citér

26. august 2009

Tynen

Trunte89:

 I stedet for rødfrugt farve i mmf kan man bruge frugtsaft ( brugte hindbær). 
Blir rigtig lækkert, så er den ikke så sukkervammel.

Anmeld Citér

26. august 2009

Tynen

Mor24:

jeg bruger frugtfarve i stedet for vand når jeg skal lave farvet mmf og det virker fint

Anmeld Citér

9. september 2009

82Miraklet

En god ide når man skal arbejde med MMF tag en lille tallerken og lig en opvreden engangsklud på den.... de ting du udstikker og skal ligge på din kage ligger du op på den fugtige klud og så klister den fint på dit overtræk, derved undgår du vandpjask på overtrækket...

Anmeld Citér

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvordan man får det glat:

www.youtube.com/watch

En mere:

www.youtube.com/watch (med god musik )

Mega cool blomster!:

www.youtube.com/watch









Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.