Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bastian
lærke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malunsesmutti skriver: Det første jeg tænkte på var Hjalte og pigenavn var Sille :-)
Det første jeg tænkte på var Hjalte og pigenavn var Sille :-)
Hjalte er vi også begge to lidt vilde med, men ved bare ikke lige om jeg synes Sander og Hjalte svinger
og cille hedder min søster. Tak for input!
Louise H. skriver: Bastian lærke
Inden jeg fik børn, sagde jeg at jeg skulle have en dreng der hed bastian, men nu er det slet ikke med i overvejelserne, mystisk
lærke kan jeg også godt lide, men min kammerats datter hedder det :-)
Sander og Sixten
Sander og Mille
*Mor Til Albert* skriver: Sander og Sixten Sander og Mille
Sixten? Det navn har jeg godt nok aldrig hørt før, så blev jeg så meget rigere på navne fronten
Sandersmor skriver: Hej alle Vores dreng hedder Sander, og vi skal være forældre igen, men det med navnene er så svært at blive enige om. Hvad er det første pigenavn og drengenavn i kommer til at tænke på? Sander og ???
Hej alle
Vores dreng hedder Sander, og vi skal være forældre igen, men det med navnene er så svært at blive enige om.
Hvad er det første pigenavn og drengenavn i kommer til at tænke på?
Sander og ???
Hehe har en fætter der hedder Sander - så de to navne jeg tænker først, er selvfølgelig hans søskende Malthe og Silje
Chevro skriver: Hehe har en fætter der hedder Sander - så de to navne jeg tænker først, er selvfølgelig hans søskende Malthe og Silje
Synes Silje er så flot, men for tæt på min søsters navn. Og min veninde mistede desværre hendes dreng ved fødselen og han skulle have heddet Malthe, så det navn vil jeg ikke begive mig ud i. Men så er Hjalte jo en mulighed
Sander og Milas.
Sander og Senia
Sander og Celina :-)
Sander og Sigurd
Minimusen & Frøkenen skriver: Sander og Celina :-) Sander og Sigurd
Eller Sander og Sofus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128