Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisette W skriver: Cirkeline og Stinus
Cirkeline og Stinus
Tak for budene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tranebaer skriver: Sander og AugustSander og Valdemar Sander og JosephineSander og AugustaSander og Cia
Sander og AugustSander og Valdemar
Sander og JosephineSander og AugustaSander og Cia
Ser ud til at vi har samme navnesmag - på min navneliste til lillebrøster står bl.a. Valdemar, August, Augusta og Sia (:
M (: skriver: Ser ud til at vi har samme navnesmag - på min navneliste til lillebrøster står bl.a. Valdemar, August, Augusta og Sia (:
Har egentlig heller ikke selv Josephine - men synes bare det er sødt med Sander.. De andre kunne jeg også selv overveje!
Tranebaer skriver: Har egentlig heller ikke selv Josephine - men synes bare det er sødt med Sander.. De andre kunne jeg også selv overveje!
Ja, synes det er rigtig fine navne. Ved bare ikke om de passer til Hjalte
M (: skriver: Ja, synes det er rigtig fine navne. Ved bare ikke om de passer til Hjalte
Det synes jeg de gør!!
Sandersmor skriver: Er vild med det, men synes det for tæt på min søsters navn cille, i udtalelsen. Tak for input
Er vild med det, men synes det for tæt på min søsters navn cille, i udtalelsen. Tak for input
Jeg kender nogle hvor børnene hedder Sander og maluka
Sandersmor skriver: Ja Sophia, har vi leget lidt med tanken om, med ph, så er der også lige mange bogstaver i Sander og Sophia, det ser meget godt ud når man skriver det ja, storm er jeg også vild med eller Vigga, men det udelukket hos manden! Han er til Carla eller Karl Emil eller William ..
Ja Sophia, har vi leget lidt med tanken om, med ph, så er der også lige mange bogstaver i Sander og Sophia, det ser meget godt ud når man skriver det
ja, storm er jeg også vild med eller Vigga, men det udelukket hos manden! Han er til Carla eller Karl Emil eller William ..
Karl og William er også rigtig søde!
Pigeeeeen skriver: Karl og William er også rigtig søde!
Bryder ikke mig om Karl på nogen måde men William kunne godt gå an!
Det første jeg tænkte på var Hjalte og pigenavn var Sille :-)
Sandersmor skriver: Bryder ikke mig om Karl på nogen måde men William kunne godt gå an!
Nej men det er jo det med de navne det er simpelthen så svært og smag i navne er ligeså forskellige som vinden blæser nogle gange. Men held og lykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128