ÆL test - manden mener den er positiv...men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2015

StineHH

Jeg spørger lige dumt. Men det ligner en graviditetstest du har taget??? Hvilket mærke er din ÆL test. Har aldrig set sådan en før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Chellie

Jeg kan ikke lade være med at studse over, hvorfor du ikke har fået mens endnu? Kan det tænkes, at din cyklus ikke rigtigt er kommet igang igen endnu, siden du fødte? Hvad siger lægen? 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

StineHH skriver:

Jeg spørger lige dumt. Men det ligner en graviditetstest du har taget??? Hvilket mærke er din ÆL test. Har aldrig set sådan en før

De er købt i netto og ja,  de er fuldstændig magen til graviditets testene - men det er æl test. Havde heller ikke set dem før - men må tro på det,  når der står,  at de måler LH. 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg kan ikke lade være med at studse over, hvorfor du ikke har fået mens endnu? Kan det tænkes, at din cyklus ikke rigtigt er kommet igang igen endnu, siden du fødte? Hvad siger lægen? 

Jeg tror ikke cyklus er kommet igang endnu,  nej Synes selv det er mærkeligt,  men har hørt,  at der kan gå op til et år, muligvis længere? 

Har ikke kontaktet lægen - burde jeg det? 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

er den det? 

Vi forsøger at blive gravide med nummer 2, men da jeg ikke har fået mens efter fødslen af vores første barn,  er jeg begyndt at teste med ÆLteste,  for at finde ud af min cyklus..

Update: manden og jeg besluttede os for at hygge igår,  i stedet for idag. 

Jeg har lige taget denne ÆL test og synes den er svagere end den første? 

Stadig lidt sløret billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Update: manden og jeg besluttede os for at hygge igår,  i stedet for idag. 

Jeg har lige taget denne ÆL test og synes den er svagere end den første? 

Stadig lidt sløret billede

Umiddelbart vil jeg mene at den måske er lidt svagere, men lidt svært at se.

Hvis I bare sørger for at hygge jer ca hver anden dag, bør der så ikke være gode chancer for at det bliver gevinst? Det er jo ÆL der kommer før mens

Anmeld

3. januar 2015

Chellie

Anonym skriver:

Jeg tror ikke cyklus er kommet igang endnu,  nej Synes selv det er mærkeligt,  men har hørt,  at der kan gå op til et år, muligvis længere? 

Har ikke kontaktet lægen - burde jeg det? 

Det ville jeg nok selv gøre, hvis det var mig  det kan hurtigt blive dyrt i ÆL-tests, hvis man tester dagligt, som man skal, uden cyklus faktisk er igang .. 

Anmeld

3. januar 2015

babyprojekt

Men erfaring med ægløsning teste er:

1 lad vær og brug dem,  for man kommer ubevidst til at fokusere på om den nu er 100 % positive og hvis ikke bliver man  ved og ved med at prøve at få den det. . 

2 det kan hurtigt komme til at følelse som en pligt at have sex fordi den test har to streger. 

3 ikke alle kan teste 100% positive.  Fx. Jeg kunne ikke og prøve nok 5 forskellige .  Den der kan godt være 100% positive for dig lige nu,  men det kan også være den ikke er. 

4 pas på med at gå efter hvad andre siger og gå i stedet efter hvad du selv føler. 

Jeg prøvede ægløsning teste den første cyklus.  Anden cyklus lod jeg dem lige og blev gravid med det samme.  

Dette er min erfaring.  Synes du skal gå efter hvad du selv føler  

Knus og held og lykke 

Anmeld

3. januar 2015

KThomsen

Har det på sammen med som Projektbaby

Første cyklus brugte jeg dem også, men mine blev heller ikke 100% positiv, anden cyklus lod jeg dem også ligge og blev gravid

Det følelse ikke rigtigt at have sex på kommando

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen Havde kun de 2 teste og køber ikke flere. Som de fleste af jer siger,  ja så er det nok bedst, at smide ÆL teste langt væk og så bare gøre hvad vi selv føler er bedst. 

Vi hygger hver 2-3 dag, men ja,  hvis cyklus ikke er kommet igang endnu,  kan vi jo prøve længe uden resultat

Måske jeg skulle kontakte lægen så?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.