Hvad skal hun have med i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2015

GUSO

Personligt er jeg mere til termotøj og alm regntøj istedet for regnheldragt, husk på at nogle dage kan det godt være rimelig lunt men ligevel temmelig vådt og så er der nemmere at regulere varmen med 2-delt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
GUSO skriver:

Personligt er jeg mere til termotøj og alm regntøj istedet for regnheldragt, husk på at nogle dage kan det godt være rimelig lunt men ligevel temmelig vådt og så er der nemmere at regulere varmen med 2-delt  

Ja det er self rigtig nok

Men så længe hun ikke kan gå og hun kravler og ruller rundt fortrækker jeg det er en heldragtet 

Men det er dragten hun kommer ud at sove i der er lukket i fødder og hænder ikke regndragten 

Anmeld

21. januar 2015

Dagplejen Små Spirer Hadsten

anna111 skriver:

Okay mange tak for svar  

Vores pige sover dog i en tyk dragt ude der er vanter og fødder i  og så en tynd uld hue 

Ville du godkende det vis det var ? 

Arveligt vi har nået at købe en hel regndragt med flis i den er dog for stor endnu håber hun kan nå at bruge den 

Det ville helt sikkert være rigtig fint. 

Som alt andet er dette emne jo også et man samarbejder med forældre om så hvis der er ønsker eller meninger om noget i en bestemt retning så finder man jo ud af det. Og hvis et barn sover i heldragt og det fungerer fint hvorfor så lave om på det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.