Hvad skal hun have med i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.202 visninger
12 svar
5 synes godt om
1. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter skal starte i dagpleje her til 1 februar der er hun 8 mdr og Ca 3 uger og der vil jeg tro hun kravler helt 

Hun skal starte et sted hvor de er meget ude 

Og så er det jeg jo ikke har helt styr på alt det udstyr de skal have med. 

Jeg har kikket på sådan en regndragt med flis inden i da jeg syntes den er smart og hun nok vil kunne bevæge sig bedre i sådan en ind en flyverdragt men ved jo ikke om den er varm nok  

Så mit spørgsmål er enlig skal hun have både regndragt og flyverdragt ?? 

Og skal hun have rigtig vinter støvler eller ??

Og hvad skal hun mere have med ?? 

Hvad fik i af vide ved jeres dagplejer?

Tak på forhånd 

((Kan ikke spørger dagplejeren da hun er sygemeldt og først er tilbage igen sidst i januar og får ikke flere oplysninger før 8 januar ))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Newsence

Varmt overtøj ( flyverdragt eller andet)

hue 

Evt halskrave

vandtætte vanter

strikvanter ( til at sove i) 

vinterstøvle

sutsko

ekstra tøj

Personligt har jeg et sæt regntøj, et sæt termotøj samt en varm flyverdragt... Så vudere DP vejret og hvad hun skal have på.. Har fundet alt. Undtagen støvler og sutsko på den blå avis. 

Anmeld

1. januar 2015

anna111

newsence skriver:

Varmt overtøj ( flyverdragt eller andet)

hue 

Evt halskrave

vandtætte vanter

strikvanter ( til at sove i) 

vinterstøvle

sutsko

ekstra tøj

Personligt har jeg et sæt regntøj, et sæt termotøj samt en varm flyverdragt... Så vudere DP vejret og hvad hun skal have på.. Har fundet alt. Undtagen støvler og sutsko på den blå avis. 

Okay tak jeg må hellere købe begge dele så 

Jeg vil udnytte januar udsalget i morgen til at få købt det meste  inklusiv ny artostol 

Anmeld

1. januar 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Mine havde både almindeligt regntøj + termoregntøj. Min dp var gl. For termo - regntøjet

Anmeld

1. januar 2015

>SP<

Jeg ville have både en flyverdragt og en regndragt derovre. Vinterstøvler skal hun først have når hun kan gå, så vent med at køb dem til næste sæson  du kan få nogle varme overtræksfutter. 

Så skal der være skiftetøj, hue og vanter evt. hagesmæk og spisesmæk. Ekstra sut, sutteflaske, hvis hun stadig får det. Tøj til at sove i i barnevogn + barnevogn med sele  (medmindre dp har det). Bleer skal vi også selv have med 

Anmeld

1. januar 2015

Pigent

Flyverdragt, regndragt med for, og termotøj. En tyk og tynd elefantehue. Vandtætte vanter. 

Jeg synes se der termo futter er træls. De falder af konstant. Jeg ville vælge en begynder sko der er lidt vandtæt. Tag ud i en sko butik og få gode råde. 

Anmeld

1. januar 2015

missehxx

Min søn skal også starte 1 februar. Der er han knap 9 mdr

Tæbker at han skæa have: Min søn på næsten 8 mdr har den sidste halvanden uge overhovedet ikke kunne finde ud af at spise rugbrød og andet mad i stykker. Plejede ellers sagtens at kunne.. Han har 3 Tænder på vej ud, kan det være årsagen eller hvad sker der? ����

regntøj

termtøj

flyverdragt

skiftetøj

indesko

termosokker og futter til udenfor (skal ikke have sko før hankan gå)

bleer

ekstra sut

babyalarm

tror umiddelbart det var det ��

Anmeld

1. januar 2015

De3Guldklumper

Min datter startede i dp 1 oktober knap 9 mdr gammel.

Hun havde i efteråret fleecejakke, regntøj, termotøj, strikvanter, bomuldshue og overtræksfutter.

her i vinterperioden har hun haft overtræksfutter, flyverdragt og vanter samt uldhue med.

Anmeld

13. januar 2015

Dagplejen Små Spirer Hadsten

Hej. 

Jeg er privat dagplejer og har en der starter 1. feb. Han er 9 mdr. 

Han skal medbringe: 

Til leg udendørs: flyverdragt, termofutter. Ingen sko/støvler da han ikke kan gå. Tyk elefanthue. Vanter. Der skal ikke medbringes termotøj før det bliver lidt mildere i vejret og jeg beder ikke mine forældre om at købe det før lige før det skal bruges. Det er så træls at have købt det og det så når at blive for småt. Det samme gælder for regntøj og gummistøvler.

Tøj til at sove i barnevogn/krybbe i : strik eller fleecetrøje. Vanter af uld eller strik. Tykke uldsokker. Tynd elefanthue.  

Derudover 2 sæt skiftetøj og bleer.

Held og lykke med opstart

Vh Louise 

Anmeld

14. januar 2015

anna111

Dagplejen Små Spirer Hadsten skriver:

Hej. 

Jeg er privat dagplejer og har en der starter 1. feb. Han er 9 mdr. 

Han skal medbringe: 

Til leg udendørs: flyverdragt, termofutter. Ingen sko/støvler da han ikke kan gå. Tyk elefanthue. Vanter. Der skal ikke medbringes termotøj før det bliver lidt mildere i vejret og jeg beder ikke mine forældre om at købe det før lige før det skal bruges. Det er så træls at have købt det og det så når at blive for småt. Det samme gælder for regntøj og gummistøvler.

Tøj til at sove i barnevogn/krybbe i : strik eller fleecetrøje. Vanter af uld eller strik. Tykke uldsokker. Tynd elefanthue.  

Derudover 2 sæt skiftetøj og bleer.

Held og lykke med opstart

Vh Louise 

Okay mange tak for svar  

Vores pige sover dog i en tyk dragt ude der er vanter og fødder i  og så en tynd uld hue 

Ville du godkende det vis det var ? 

Arveligt vi har nået at købe en hel regndragt med flis i den er dog for stor endnu håber hun kan nå at bruge den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.