Hjælp - ondt i halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2009

linemus

Hvad kan jeg gøre for Nanna? Hun hoster og har tydeligt ondt i halsen. Hun kan næsten ikke snakke mere. Hun har lige grædt og grædt, og det gør hun ellers ikke. Nu er hun vist faldet i søvn her på mig viklet ind i dynen, men det kan jo være en kort fornøjelse. Hun har fået panodil, inden hun kom i seng. Hvad kan jeg give hende, så det ikke gør ondt? Det er bare så synd

- Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Tut

Hvad med lidt kamillethe med honning?

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Åhh, er det ikke hende der ikke vil have te?

Kan man næsten give dem andet for at lindre?
Måske man kan varme noget saftevand (Selvom det er lidt klammo   ) men synes bare tit det lindre at drikke noget varmt..

Anmeld

26. august 2009

linemus

Jeg må se om vi har noget kamillete, når jeg er kommet af med hende. Mon te giver den samme effekt? Det er nok bedre end ingenting.

Du husker da vist bedre end mig, Trine, for det er vist rigtigt. Måske har det ændret sig med alderen for det er vist længe siden. Jeg prøvede at give hende varm mælk med honning tidligere, og det drak hun lidt af (men føj hvor det smagte...). Varm hyldebærsaft er jo ret godt, så man kan jo altid prøve (mon hindbær/appelsinsaft fra aldi er lige så godt?)....

Tak for hurtigt svar. Altid godt, når hjernen står af  Jeg blev bare pludselig så hjælpeløs, fordi hun kiggede så bebrejdende på mig.

Anmeld

26. august 2009

Susan1978

Line har du fået lyttet på hende igen??? eller podet hendes hals igen??

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Arhmen.. Jeg skal ikke gøre mig klog på dine unger, men synes bare det var dig der skrev ages ago at de ikke ville have te  

Ellers ved jeg man kan købe noget (Ved godt det ikke hjælper dig en dyt her kl. 2130) hyldebær-"suppe" (Ej, ved ikke om det lige er hyldebær, men det er noget lilla stads man kan spise varmt med æbler i) fra Mou.
Stella var helt vild med det sidst hun var syg med snot og hoste - Det tror jeg da også er rigtig godt til halsen og ellers noget tomatsuppe?!

Anmeld

26. august 2009

linemus

Susan1978 skriver:

Line har du fået lyttet på hende igen??? eller podet hendes hals igen??

Ja, vi var ved lægen i dag (egentlig til 2 års undersøgelsen), så der blev de lyttet og kigget i, og hun kunne ikke finde noget, så der blev dømt influenza og virus, altså ikke noget at gøre.

De har ikke feber mere, men hoster mere og det gør ondt

Anmeld

26. august 2009

linemus

Må se hvad brugsen har af udvalg i supper imorgen, så kan vi få det til frokost, for de skal da vist ikke i dagpleje endnu 

Anmeld

26. august 2009

Susan1978

linemus skriver:

Ja, vi var ved lægen i dag (egentlig til 2 års undersøgelsen), så der blev de lyttet og kigget i, og hun kunne ikke finde noget, så der blev dømt influenza og virus, altså ikke noget at gøre.

De har ikke feber mere, men hoster mere og det gør ondt

okay, ja så kan de vist heller ikke tjekkes mere.

Ea har også feber i øjeblikket. men det er ikke mere end 38,5... hun klager over hovedpine.. men hun kan jo heller ik sidde stille i 5 min. så skal man jo ha hovedpine..

god bedring med hende.

Anmeld

26. august 2009

ka li ja

åååhhh hvor synd line!!!
ja jeg kan også kun komme med kamille the rådet. the med honning burde vel også lindre. så længe det er varmt(så varmt man nu kan serverer det for en 2 årig..) og honning smører jo..

god bedring til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.