Drop-in hos lillekbher

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Papillon skriver:

Tak Det kan jeg godt huske, jeg håber alt går godt hos jer 

Ork det går så fint, hun sover igennem nu og kravler næsten
Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

Snoopy77

Var der en lørdag ti minutter inden de åbnede  stod og ventede til de åbnede døren og kom ind som de første. Da vi var færdige sad der mindst ti i kø  så jeg er glad for at vi kom så tidligt. 

Personalet var super søde og tog sig god tid. 

Kun gode erfaringer. 

Anmeld

30. december 2014

Papillon

MummiT skriver:

Ork det går så fint, hun sover igennem nu og kravler næsten
Hvad med jer?

Det er dejligt  Ville ønske vores snart finder ud af at komme fremad på en eller anden måde, hun bliver så frustreret på gulvet 

Anmeld

30. december 2014

elskeratværemor

Papillon skriver:

Vi overvejer en tidlig scanning hos lillekbher. Nogen der har erfaringer derfra? Hvordan med ventetiden, hvornår på dagen skal man komme og sådan? 

Ej havde slet ikke set du var gravid igen der er bare nogen navne og profil billeder der popper op i mange debatter;-) stort tillykke med lille blob :-)

Jeg var hos lille kbhner, og kom ind ret hurtigt så jeg kan kun anbefale stedet da jeg selv havde en suveræn oplevelse derinde :-)

Anmeld

31. december 2014

Papillon

sus1987 skriver:

Ej havde slet ikke set du var gravid igen der er bare nogen navne og profil billeder der popper op i mange debatter;-) stort tillykke med lille blob :-)

Jeg var hos lille kbhner, og kom ind ret hurtigt så jeg kan kun anbefale stedet da jeg selv havde en suveræn oplevelse derinde :-)

Tak Jeg kender det godt, og kan forestille mig at mit profilbillede er ret genkendeligt 

Dejligt at høre, I havde en god oplevelse med stedet 

Anmeld

31. december 2014

Emisoph

Var til drop-in scanning en onsdag formiddag, ventede ikke engang 2 min så havde de tid

Til kønsscanningen bestilte jeg tid, da kæresten kun kunne weekender, og det blrv jeg glad for, for det var en lørdag ved middagstid og hold da kæft med mennesker der var! :O

Alt i alt et par virkelig positive oplevelser, og det var helt korrekt at det var en pige, som de også sagde til scanningen 15+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.