Drop-in hos lillekbher

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
15 svar
11 synes godt om
30. december 2014

Papillon

Vi overvejer en tidlig scanning hos lillekbher. Nogen der har erfaringer derfra? Hvordan med ventetiden, hvornår på dagen skal man komme og sådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kom en mandag (mener det var kl 14) ventede højst 15 min. Fik en rigtig fin behandling. De var søde, venlige og professionelle. Jeg var til en drop in kønsdcanning. Hun scannede og viste hver en lille kropdsdel og fortalte samtidig (ca. 30min varighed).

Inden hun fortalte mig kønnet, kom en anden sød kvinde ind og scannede og de var enige om at det helt bestemt var en dreng og der kom også en dreng ud 

Jeg fik klinikken anvefalet af en medstuderende som havde været til flere scanninger derinde og havde gode oplevelser hver gang

Anmeld

30. december 2014

Papillon

mor:) skriver:

Jeg kom en mandag (mener det var kl 14) ventede højst 15 min. Fik en rigtig fin behandling. De var søde, venlige og professionelle. Jeg var til en drop in kønsdcanning. Hun scannede og viste hver en lille kropdsdel og fortalte samtidig (ca. 30min varighed).

Inden hun fortalte mig kønnet, kom en anden sød kvinde ind og scannede og de var enige om at det helt bestemt var en dreng og der kom også en dreng ud 

Jeg fik klinikken anvefalet af en medstuderende som havde været til flere scanninger derinde og havde gode oplevelser hver gang

Det lyder som en rigtig god oplevelse 

Anmeld

30. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ha vde slet ikke opdaget du er gravid(igen), stort tillykke

Godt nytår

Anmeld

30. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Har prøvet til en TS på en onsdag formiddag, hvor vi ventede 2 minutter på at komme ind, og en kønsscanning en fredag eftermiddag hvor vi ventede 30 min på at komme ind. 

I weekenden kan der være sindssygt mange mennesker! 

Men de er rigtig søde derinde

Anmeld

30. december 2014

FruStolpe

Kun godt at sige om dem 

Anmeld

30. december 2014

Papillon

SDD skriver:

Ha vde slet ikke opdaget du er gravid(igen), stort tillykke

Godt nytår

Tak Jeg prøver også stadig at forstå det, det kom lidt bag på os

Godt nytår til jer 

Anmeld

30. december 2014

Papillon

ES90 skriver:

Har prøvet til en TS på en onsdag formiddag, hvor vi ventede 2 minutter på at komme ind, og en kønsscanning en fredag eftermiddag hvor vi ventede 30 min på at komme ind. 

I weekenden kan der være sindssygt mange mennesker! 

Men de er rigtig søde derinde

Dejligt at høre! Så prøver jeg at se, om vi kan få det til at passe på en hverdag

Anmeld

30. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Papillon skriver:

Vi overvejer en tidlig scanning hos lillekbher. Nogen der har erfaringer derfra? Hvordan med ventetiden, hvornår på dagen skal man komme og sådan? 

Wau, havde ikke set du var gravid igen, tillykke! - Vi fulgtes jo nogenlunde ad sidst 

Anmeld

30. december 2014

Papillon

MummiT skriver:

Wau, havde ikke set du var gravid igen, tillykke! - Vi fulgtes jo nogenlunde ad sidst 

Tak Det kan jeg godt huske, jeg håber alt går godt hos jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.