De kommer i tide og utide. Jeg har ikke tid og lyst til dem nu! Hvorfor kan de ikke bare forstå det og forsvinde?
Jeg har igen igen igen fundet ud af at en veninde/bekendt skal have sit fjerde barn, hun er 6 måneder henne og fødte for 8 måneder! Jeg skal ikke bestemme over hende og hendes liv - men to ups'ere i træk og jeg sidder og føler mig tom tom tom 
Og så kommer tankerne, tanken jeg ikke vil tænke, men som jeg ikke kan komme udenom - bliver jeg nogensinde mor igen? Skal jeg nogensinde mærke spark fra en baby, finde et navn, se den lille på skanningerne?
Skal jeg nogensinde se noget jeg selv er af del af, åbne sine øjne? Høre gråden? Er der nogensinde et barn der vil kalde mor efter mig?
Jeg ved mange mister, men hvor mange mister og må derefter kæmpe igen? Han var lige der, lige foran næsen på mig og vupti så var han væk. Revet ud af mine arme ud af mit liv.
Er der overhovedet nogen der forstår hvordan det er at kæmpe 3 år for at miste det hele og starte en ny kamp?
Et år er gået, et år uden beskyttelse et år med snart 3 x IUI bag os, og ingen baby endnu. Jeg troede virkelig at vi ville nå det i 2014, men dagene er talte og året skifter snart.
Hvorfor? Hvorfor kan vi ikke bare blive beriget med et barn vi kan tage med hjem?
Det er noget lort og jeg har lyst til bare at skrige FUCK til det hele, forsvinde langt væk og aldrig se mig tilbage.
Jeg hader den her årstid og jeg hader at andre har så nemt ved at blive gravide! 
Anmeld