(marts) Lina's første grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Nej den bog har jeg ikke. Hvor kan jeg få den henne? Jeg har kun den fra Mejeriforeningen som jeg fik udleveret af min sp.

Du kan købe den på apoteket, eller downloade den på sundhedsstyrelsens hjemmeside .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Misjelle skriver:

Du kan købe den på apoteket, eller downloade den på sundhedsstyrelsens hjemmeside .

Tak for hjælpen. Jeg fandt den inde på deres hjemmesiden, men jeg tror, at jeg køber den på apoteket.

http://www.sst.dk/publ/Publ2009/CFF/boern/mad_2009.pdf

Anmeld

28. august 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Dejlige billeder.
Det er slet ikke så svært at lave maden selv. Har du bogen fra sundhedsstyrelsen, der er flere gode opskrifter.

Ja den er bare super den bog den bruger jeg os.

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Hvordan går det med grødmåltiderne?

Anmeld

28. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det går bare rigtig godt og hun spiser en stor portion hver gang - eller det vil sige de 3 gange, at hun har fået grød  Hun har alle dage fået her om formiddagen.

Jeg kom til, at tænke på, hvad I giver, at drikke til - vand eller MME?? Jeg har givet vand på en kop og det gik super.

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Katja... skriver:

Det går bare rigtig godt og hun spiser en stor portion hver gang - eller det vil sige de 3 gange, at hun har fået grød  Hun har alle dage fået her om formiddagen.

Jeg kom til, at tænke på, hvad I giver, at drikke til - vand eller MME?? Jeg har givet vand på en kop og det gik super.

Han får vand af kop.

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Katja... skriver:

Jeg giver Julie vand... Hun vil ikke have andet...
Lyder super godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.