(marts) Lina's første grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så fik Lina grød for første gang i dag. Jeg havde lavet grøden af majsmel og hvor var det dog nemt

Lina synes først, at det var da noget underligt stas, at få ind i munden og så med en ske. Men hun forstod hurtig budskabet og åbnede munden når skeen kom. Hun spiste en stor portion
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Diana...

Hold K... hvor er hun en smuk lille pige. Hvor kan man bare se hende tydeligt som hun sider der SMUK SMUK SMUK.

Hi hi og så med grød i hoved er jo kun prikken over i'et 

Knus Diana

Anmeld

26. august 2009

MoarViborg

SÅ fin.. rigtig smuksak! Og så så pæn i tøjet!

Jeg har også lige givet mig i kast med det hjemmelavede majsgrød! Sørme godt nok nemt! Har det helt dårligt over at jeg ikke bare har gjort det fra starten!

Anmeld

26. august 2009

Moar'en

Hvor er hun bare cute

Anmeld

26. august 2009

Misjelle

Hi hi så fin... dejligt at hun er en lille madglad pige . Det er slet ikke så krævende med det hjemmelavede, det eneste der er besværligt, er hvis man er på tur, så skal man jo både have noget til at køle og til at varme .

Anmeld

27. august 2009

MoarViborg

Misjelle skriver:

Hi hi så fin... dejligt at hun er en lille madglad pige . Det er slet ikke så krævende med det hjemmelavede, det eneste der er besværligt, er hvis man er på tur, så skal man jo både have noget til at køle og til at varme .

Ja det er rigtigt, men jeg har nu også købt et lille lager af det færdigkøbte, netop til når vi er på farten! Tænker at det ikke kan skade at hun får det engang i mellem

Anmeld

27. august 2009

Misjelle

Trineviborg skriver:

Ja det er rigtigt, men jeg har nu også købt et lille lager af det færdigkøbte, netop til når vi er på farten! Tænker at det ikke kan skade at hun får det engang i mellem

Ja var inde i byen i går og havde også købt noget færdig grød til at røre op med vand... men men men havde jo portions opdelt det hjemmefra som der stod på parken, og Linus blev bare slet ikke mæt, så havde slet ikke nok mad med, tror nu bare det mætter mere det hjemmelavede, men det går jo nok, så må han jo bare få en 3 dobbelt portion når vi er på tur .

Anmeld

27. august 2009

Mira0911

Hvor er hun fin....
Dejligt det gik så nemt.... :O)

Anmeld

27. august 2009

finkedinke

Dejlige billeder.
Det er slet ikke så svært at lave maden selv. Har du bogen fra sundhedsstyrelsen, der er flere gode opskrifter.

Anmeld

27. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
finkedinke skriver:

Dejlige billeder.
Det er slet ikke så svært at lave maden selv. Har du bogen fra sundhedsstyrelsen, der er flere gode opskrifter.

Nej den bog har jeg ikke. Hvor kan jeg få den henne? Jeg har kun den fra Mejeriforeningen som jeg fik udleveret af min sp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.