Hvilken bæresele/vikle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

Maja88

En vikle i starten og så en manducca bæresele efter 10kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

mrhl

jeg var meget glad for en strækvikle, og da hun kunne holde hovedet stabilt har jeg brugt manduca bæresele. Bruger den stadig dagligt nu hvor hun er 1 år. Den er skøn! Og hun kan både sidde mave mod mave, på hofteb og på ryggen

Anmeld

29. december 2014

lottemusen

Maja88 skriver:

En vikle i starten og så en manducca bæresele efter 10kg

Jeg tror også jeg vælger at bruge en vikle i starten, og så en bæresele, når han bliver lidt større.

Og det lyder da til, at en Manduca er den bedste. Så må jeg se, hvilken vikle jeg vælger 

Anmeld

29. december 2014

Emisoph

Jeg har ergobaby selen og boba viklen. Har ikke prøvet nogen af de andre men er helt tilfreds med dem jeg har

Brugte bæreselen mest i starten da det var svært at få hende i viklen når hovedet også skulle støttes samtidig Nu hvor hun er knapt 4 måneder bruger jeg dem 50/50

Anmeld

29. december 2014

Maja88

lottemusen skriver:

Jeg tror også jeg vælger at bruge en vikle i starten, og så en bæresele, når han bliver lidt større.

Og det lyder da til, at en Manduca er den bedste. Så må jeg se, hvilken vikle jeg vælger 

Bare det er en strækvikle

Anmeld

31. december 2014

lottemusen

Tak for alle jeres svar! Jeg tror jeg vælger både en bæresele (en manduca) og en strækvikle. Men kan i ikke hjælpe mig med at finde ud af, hvilken vikle det skal være?

Anmeld

31. december 2014

Mortiltopiger..

Jeg bruger koala viklen fra slynger.dk

Anmeld

31. december 2014

lineog4

lottemusen skriver:

Tak for alle jeres svar! Jeg tror jeg vælger både en bæresele (en manduca) og en strækvikle. Men kan i ikke hjælpe mig med at finde ud af, hvilken vikle det skal være?

Hvis en strækvikle  er det helt ligegyldigt med mærke.

Og undlad at købe bæresele  endnu, kunne jo være du blev så glad for vikle så du hellere  ville have en fastvikle når han blev ældre eller en anden form  for slynge - jeg har selv brugt mai tei og var glad for den fordi den også kunne bindes på ryggen. Har også brugt ringslynge og var glad for den til de hurtige ture

Anmeld

6. januar 2015

lottemusen

lineog4 skriver:

Hvis en strækvikle  er det helt ligegyldigt med mærke.

Og undlad at købe bæresele  endnu, kunne jo være du blev så glad for vikle så du hellere  ville have en fastvikle når han blev ældre eller en anden form  for slynge - jeg har selv brugt mai tei og var glad for den fordi den også kunne bindes på ryggen. Har også brugt ringslynge og var glad for den til de hurtige ture

Ja, det kan du have ret i. Det er nok bedre at starte med en strækvikle og så vente med at købe en bæresele 

Anmeld

6. januar 2015

Papillon

lottemusen skriver:

Ja, det kan du have ret i. Det er nok bedre at starte med en strækvikle og så vente med at købe en bæresele 

Ellers kan du købe det som en samlet pakke  her 

Jeg har været rigtig glad for slyngen, og regner med at få den brugt endnu mere til nr. 2. Bæreselen har vi ikke fået brugt så meget endnu, men det kommer nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.