Hvilken bæresele/vikle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken bæresele/vikle?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.459 visninger
20 svar
2 synes godt om
28. december 2014

lottemusen

Jeg har fundet lidt forskellige bæreseler/vikler på nettet.

Hvilken en af dem kan i anbefale? Den skal bruges til et barn på 0-1½ år (sådan cirka).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

lottemusen

Og her er der nogle billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. december 2014

M (:

lottemusen skriver:

Hvilken en af dem kan i anbefale? Den skal bruges til et barn på 0-1½ år (sådan cirka).

Jeg ville vælge en vikle frem for en bæresele. (: 

Anmeld

28. december 2014

tossen93

jeg vil klart anbefale en connecta integra ! det bedste fra både bæresele og vikle i en

og så gør det jo ikke noget at de også er super pæne ^^

Anmeld

28. december 2014

(august)

Vi har en babybjørn som vi er utrolig glade for her til barn nr 3 ellers tag ud og prøv dem. Vi har ikke haft brug for det før nu med vores 3'er. 

Anmeld

28. december 2014

LinLin

lottemusen skriver:

Jeg er mest til bæresele, da alt det der viklen rundt ikke lige er mig - har jeg fundet ud af. Vi har lige købt en manduca, men har ikke rigtigt fået den brugt endnu....

Hvis du beslutter dig for en strækvikle har jeg en helt ny til salg 

Anmeld

28. december 2014

Putomanen

Da min søn var helt lille brugte jeg meget ergobabys strækvikle, den var jeg rigtig glad for. Den var dog lidt varm i sommers, på de meget varme dage. 

Nu bruger jeg manducas bæresele, og den er også rigtig god.

Både strækviklen og bæreselen er ergonomisk rigtig gode, både for dig og især baby 

Anmeld

28. december 2014

Nea85

lottemusen skriver:

Jeg har en Manduca og er rigtig glad for den. Den blev ikke brugt ret meget, da storesøster var lille, for behovet var der ikke rigtig..

Jeg bruger den ret meget nu til lillesøster, især i hente-/ bringesituationen (vi bor praktisk lige ved siden af institutionen, så det er nemmest lige at putte hende i bæreselen, hvis jeg ikke bare har hende på armen). Indtil nu har hun siddet mave mod mave, men vi er så småt begyndt at prøve hvor hun sidder på ryggen af mig. Hun er nu lige knap 10 mdr. Det er rigtig rart at kunne have hænderne helt fri

Clara kan stadig sidde i den, dog er det ret tungt efterhånden, men det har været ideelt, når vi har skullet hjem fra f.eks. en tur i Tivoli eller Zoo, hvor en 3½-årig godt kan blive lidt træt i benene

Jeg kan i hvert fald varmt anbefale en Manduca

Anmeld

28. december 2014

Bshizzle

Jeg har præcis den på billede nr 1. 

Den var jeg rigtig glad for, og den gav den helt rette støtte på skulder og hofte. 

Det var vigtigt for mig at den sad SÅ godt på mig, da jeg har piskelsmæld i nakken og med smerter ned af ryggen. 

Den var alle pengene værd... Og selv manden min brugte den  

Så det er mit bud. 

Anmeld

28. december 2014

Maja88

En vikle i starten og så en manducca bæresele efter 10kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.