Øv øv kobberspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Er du meget ung eller har en kronisk sygdom eller er socialt udsat?

Skriver du ikke lidt mellem linjerne, at de har bestemt, at du ikke skal have risiko for at blive gravid? Ønsker du at blive gravid?

nej jeg er ikke enormt ung, har ikke en kronisk sygdom eller er socialt udsat. 

Jeg har en datter på 2, en dejlig mand og jeg passer mine studier! så der er ikke noget der. 

- og jeg ønsker ikke at blive gravid liiiiige pt. da jeg jo som sagt er studerende og ønsker at blive færdig med dette inden vi får nr. 2 :-) 

men jo, JEG føler, at de har bestemt at jeg SKAL have den, hvilket jeg bestemt ikke syntes er fair, og jeg skriver dette for at hører om der er andre "ikke meget unge, uden kronisk sygdom og som ikke er socialt udsatte" som har oplevet det samme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Din læge kan da ikke nægte at tage den ud?!

nej vel!? 

i min optik burde hun tage den ud i det, jeg bad hende om det? 

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg havde en hormonspiral som jeg havde mega problemer med (jeg blødte 10 ud af de 14 uger jeg havde den, sammenlagt). Efter jeg havde været indlagt et par dage grundet smerter og var kommet hjem og det stadig ikke havde hjulpet fik jeg lægen til at fjerne den, der var ingen problemer.

Det lyder mærkeligt at din læge ikke vil fjerne den, hvilken begrundelse får du?

Du må da kunne klage et eller andet sted, det er virkelig ikke i orden at du skal gå og have så mange problemer med den dumme spiral. 

min læge kommer med den samme sætning de gange jeg har kontaktet hende "giv det lige 14 dage mere" 

Anmeld

28. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

min læge kommer med den samme sætning de gange jeg har kontaktet hende "giv det lige 14 dage mere" 

Nu skriver du at du har givet det 5-6 mdr, og det er sgu da også længe at gå og have det så træls! Da jeg var indlagt fik jeg at vide at de rådede til at man gav den 3 mdr, og hvis ikke "den opførte sig ordenligt) efter det kunne man begynde at snakke om at pille den ud.

Jeg synes du enten skal skifte læge eller tage kontakt til en gyn for at få den ud. Værd dog opmærksom på at du selv skal betale for gyn. Og så skal du da helt klart klage over den behandling du har fået, det er da slet ikke i orden!

Jeg er selv ung mor og har da 100% selv fået lov at vælge hvad jeg vil og ikke vil ifht prævention.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.