Øv øv kobberspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
13 svar
4 synes godt om
27. december 2014

Anonym trådstarter

Godaften de damer!

nu er det sådan at jeg har fået lagt en kobberspiral efter jeg blev gravid på mine p-piller og senere hen har fundet ud af de slet ikke virker på mig. Og jeg har siden dag 1 været super utilfreds med den, og føler virkelig min gynækolog "tvang" mig til at få den. 

Jeg har så nu i den tid jeg har haft den, omkring 5-6 måneder, ikke haft andet end problemer, så som mega underlivs betændelse, svamp og blærebetændelsessymptomer, det skal siges jeg har fået pencillinkur 6 gange!! Og min læge vil stadig ikke tage den ud?! Føler mig så krænket og ked af det. hvad i alverden skal jeg gøre? Pille den ud selv eller kan man ringe til en anden læge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Godaften de damer!

nu er det sådan at jeg har fået lagt en kobberspiral efter jeg blev gravid på mine p-piller og senere hen har fundet ud af de slet ikke virker på mig. Og jeg har siden dag 1 været super utilfreds med den, og føler virkelig min gynækolog "tvang" mig til at få den. 

Jeg har så nu i den tid jeg har haft den, omkring 5-6 måneder, ikke haft andet end problemer, så som mega underlivs betændelse, svamp og blærebetændelsessymptomer, det skal siges jeg har fået pencillinkur 6 gange!! Og min læge vil stadig ikke tage den ud?! Føler mig så krænket og ked af det. hvad i alverden skal jeg gøre? Pille den ud selv eller kan man ringe til en anden læge? 

Er du meget ung eller har en kronisk sygdom eller er socialt udsat?

Skriver du ikke lidt mellem linjerne, at de har bestemt, at du ikke skal have risiko for at blive gravid? Ønsker du at blive gravid?

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

Skift læge  wow 

Stakkels dig 

Anmeld

27. december 2014

Snoopy77

Din læge kan da ikke nægte at tage den ud?!

Anmeld

27. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

What?? Du skal da klage over din læge!

Anmeld

27. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Godaften de damer!

Jeg havde en hormonspiral som jeg havde mega problemer med (jeg blødte 10 ud af de 14 uger jeg havde den, sammenlagt). Efter jeg havde været indlagt et par dage grundet smerter og var kommet hjem og det stadig ikke havde hjulpet fik jeg lægen til at fjerne den, der var ingen problemer.

Det lyder mærkeligt at din læge ikke vil fjerne den, hvilken begrundelse får du?

Du må da kunne klage et eller andet sted, det er virkelig ikke i orden at du skal gå og have så mange problemer med den dumme spiral. 

Anmeld

28. december 2014

Isabella_mor

Rockertand skriver:

Er du meget ung eller har en kronisk sygdom eller er socialt udsat?

Skriver du ikke lidt mellem linjerne, at de har bestemt, at du ikke skal have risiko for at blive gravid? Ønsker du at blive gravid?

Er det ikke lige lovlig groft at antage det du gør her? Det er virkelig ikke fair.! 

Det virker enormt fordømmende. 

Ret mig endelig hvis jeg misforstår din antagelse..  

Anmeld

28. december 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Godaften de damer!

Du kan jo sige til din læge at du vil gå til patientklagenævnet hvis han/hun ikke tager den ud.! Du kan ikke tåle den kobberspiral, så den skal bare ud.! 

Jeg havde nøjagtig det samme. Så hellere benytte en anden form for prævention.!

Der findes jo en masse forskellige alternativer!!

Synes det er unfair at din læge ikke lytter til dig.  

Anmeld

28. december 2014

Rockertand

Isabella_mor skriver:

Er det ikke lige lovlig groft at antage det du gør her? Det er virkelig ikke fair.! 

Det virker enormt fordømmende. 

Ret mig endelig hvis jeg misforstår din antagelse..  

Har du set spørgsmålstegnene? Jeg spørger, fordi der kunne være en hel del, der er udeladt, som ændrer den umiddelbare holdning, at det er op til patienten selv, om man vil det ene eller det andet. Hvis der er andre ting, der er i spil, kunne man måske bedre forstå det.

Anmeld

28. december 2014

Isabella_mor

Rockertand skriver:

Har du set spørgsmålstegnene? Jeg spørger, fordi der kunne være en hel del, der er udeladt, som ændrer den umiddelbare holdning, at det er op til patienten selv, om man vil det ene eller det andet. Hvis der er andre ting, der er i spil, kunne man måske bedre forstå det.

Jo jeg så godt spørgsmålene. Det er også fint nok... Det virkede bare mere som om du antog at hun var et socialt udskud.. Men det er nok bare mig der misforstod. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.