Møg jul :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

Hertz

Jeg fik en ka i januar og blev gravid igen her i juli men har altid haft svært ved at blive gravid mit første barn er blevet lavet ved inseminering.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

May86

Øv. 

Overhovedet ikke det samme, men jeg havde en sa slut juni. Blev fulgt med blodprøver til hcg var under 2 og var alligevel gravid inden næste mens., så nåede reelt ikke at have en cyklus efter. Men snak med lægen om det.

held og lykke.

Anmeld

26. december 2014

lineog4

Kæmpe kram...

har ikke haft en MA, men mistet et barn efter fødslen. Og mange af os fik at vide vi skulle vente til efter første mens med at prøve. Men gik jeg lægen på klingen var forklaringen at det så var nemmere at beregne termin... Og drøn da hul i det...

Håber du snart står med to streger, men også at du giver dig selv lov til at være i sorg...

Anmeld

26. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hej alle, glædelig jul / nytår 

fik operation 23/12 da babys hjerte stoppede med at slå, hvornår ved vi ikke men 12+1 blev det til .

ville bare høre hvor hurtigt jer der har haft en KA hvor hurtigt i blev gravide igen ? 

Bløder ikke mere så er det ikke bare igang, har nemlig læst at man kan hurtigt blive gravid igen ? 

først og fremmest en kram, jeg ved hvor hårdt det er at miste på denne tid...

jeg fik en KA den 31/12 2006 da jeg var 9+0 og jeg havde første mens derefter i slutjanuar 2007... lægen havde sagt at jeg skulle have haft en mens. inden vi prøvede igen og i starten af maj stod jeg med en positiv test som resulterede i en dejlig dreng født jan 2008...

Anmeld

26. december 2014

LinLin

Nanastep skriver:

fik operation 23/12 da babys hjerte stoppede med at slå, hvornår ved vi ikke men 12+1 blev det til .

ville bare høre hvor hurtigt jer der har haft en KA hvor hurtigt i blev gravide igen ? 

Bløder ikke mere så er det ikke bare igang, har nemlig læst at man kan hurtigt blive gravid igen ? 

Jeg oplevede en ma i Nov 2009. Begyndte at bløde d. 28. Hvor jeg var 11+0 - testede positiv igen d. 2. Januar (=5 uger efter!) og den graviditet holdt og endte med en lille Adam i september 2010 

sidste sommer mistede vi vores lille pige 14+ men der var vi ikke klar til at lave ny baby igen lige med det samme....

Anmeld

26. december 2014

LinLin

lineog4 skriver:

Kæmpe kram...

har ikke haft en MA, men mistet et barn efter fødslen. Og mange af os fik at vide vi skulle vente til efter første mens med at prøve. Men gik jeg lægen på klingen var forklaringen at det så var nemmere at beregne termin... Og drøn da hul i det...

Håber du snart står med to streger, men også at du giver dig selv lov til at være i sorg...

Præcist  det var jeg også pænt ligeglad med da vi mistede inden Adam! 

Anmeld

26. december 2014

Nanastep

Tak alle sammen for de søde tilbage meldinger  

jeg krydser for at vi har en lille blyp i maven igen snart �� 

rigtig godt nytår

Anmeld

26. december 2014

L&V

Nanastep skriver:

Jeg blev gravid samme månede som jeg aborterede. Lægerne sagde vi bare sku gå igang når vi var klar igen.

Anmeld

26. december 2014

Nanastep

LinLin skriver:

Jeg oplevede en ma i Nov 2009. Begyndte at bløde d. 28. Hvor jeg var 11+0 - testede positiv igen d. 2. Januar (=5 uger efter!) og den graviditet holdt og endte med en lille Adam i september 2010 

sidste sommer mistede vi vores lille pige 14+ men der var vi ikke klar til at lave ny baby igen lige med det samme....

Hvornår ved man at man skal teste igen? man har jo ikke rigtig noget at gå efter 

Anmeld

26. december 2014

LinLin

Nanastep skriver:

Hvornår ved man at man skal teste igen? man har jo ikke rigtig noget at gå efter 

Nej det er lidt svært... Jeg syntes jeg begyndte at få graviditetssymptomer - et par dage efter min søn havde sagt til sin far at "mor har en baby i maven" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.