Møg jul :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
19 svar
3 synes godt om
26. december 2014

Nanastep

Hej alle, glædelig jul / nytår 

fik operation 23/12 da babys hjerte stoppede med at slå, hvornår ved vi ikke men 12+1 blev det til .

ville bare høre hvor hurtigt jer der har haft en KA hvor hurtigt i blev gravide igen ? 

Bløder ikke mere så er det ikke bare igang, har nemlig læst at man kan hurtigt blive gravid igen ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Nettemor

Ved ingenting om det men ville ikke gå uden at sende dig en 

Anmeld

26. december 2014

Kay

Jeg havde en sa sidste år og der måtte vi gå igang med det samme, og jeg blev gravid med det samme startede med at bløde d 30 december og testede positiv 1 februar

Ved godt det ikke er helt det samme med en sa men tænker det måske kunne give dig lidt håb

Anmeld

26. december 2014

Nanastep

Kay skriver:

Jeg havde en sa sidste år og der måtte vi gå igang med det samme, og jeg blev gravid med det samme startede med at bløde d 30 december og testede positiv 1 februar

Ved godt det ikke er helt det samme med en sa men tænker det måske kunne give dig lidt håb

Årh hvor dejligt ! Det giver håb tak 

Anmeld

26. december 2014

Nanastep

Nettemor skriver:

Ved ingenting om det men ville ikke gå uden at sende dig en 

Tak 

Anmeld

26. december 2014

Flødebollen

Nanastep skriver:

fik operation 23/12 da babys hjerte stoppede med at slå, hvornår ved vi ikke men 12+1 blev det til .

ville bare høre hvor hurtigt jer der har haft en KA hvor hurtigt i blev gravide igen ? 

Bløder ikke mere så er det ikke bare igang, har nemlig læst at man kan hurtigt blive gravid igen ? 

Først et kram !

sådan som jeg har fået det fortalt, er det bedst at vente til at man har haft sin mens. Tænker, at den blødning du snakker om, er ifbm aborten. 

Slimhinder og din krop generelt skal have en chance for at blive nulstillet. 

Håber hurtigt det lykkedes igen

Anmeld

26. december 2014

JH12

I sommers fødte jeg, lillebrors hjerte var også stoppet med at slå.. 

De anbefalet vi ventet til jeg havde haft mens 1 gang. Blev gravid i 2. Cyklus. 

Det gør mig ondt over dit tabt .. 

Anmeld

26. december 2014

morlinen

Jeg havde en MA i januar og fik at vide af gyn, at vi bare kunne prøve med det samme igen, fordi der var god chance for at blive gravid i en af de første cyklusser efterfølgende. Blev gravid i den 3. cyklus og har termin om 3,5 uge��

Anmeld

26. december 2014

Lunae

Nanastep skriver:

Vi havde en missed abortion i oktober 2009 og blev gravid i slutningen af november/start december og fødte den lækreste lille pige 9. September 2010. Så her gik det rigtig hurtigt!

krydser alt for at det lykkedes jer igen ligeså hurtigt!

Anmeld

26. december 2014

Soffy27

Jeg havde en MA med trillinger i august 2013, og fik en kirurgisk abort - var gravid igen i september, og han er nu 6 mdr.. Så det kan godt gå hurtigt 

Pøj pøj med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.