Blefri - er han klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
12 svar
6 synes godt om
23. december 2014

Maria_1988

George er nu 26 mdr.

Hvor gammel var jeres da i begyndte paa "pottetraening"? 

Han kan ikke snakke endnu, kun et par faa ord. Saa han vil jo ikke kunne sige at han skal lave noget? Han plejer for det meste at gemme sig bag sofaen naar han skal lave noget ...

Han bliver ked af det og hader at blive skiftet. 

Maaske jeg skulle vente? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

M &.I

Min søn er stadig en ble barn han er ikke parat endnu, han er 2 år og 6 mdr. Han har pote men han sidder den engang i mellem. Ellers er han ikkr parat . Han taler fint og kan sige han har lavet i bleer, han vil hellere ikke skiftes.  

Anmeld

23. december 2014

L&V

Prøv. Min datter var ca 10mdr da vi begyndte at sætte hende på potten og hun var ble fri da hun var 24mdr. Engang var næsten alle børn af med bleen før de startede i bhv for da var det et krav men idag snakker man så meget om parathed og ofte tror jeg det handler om hvor klar vi forældre er

Anmeld

23. december 2014

M &.I

Husk drenge er langesomme end piger 

Anmeld

23. december 2014

Maria_1988

L&V skriver:

Prøv. Min datter var ca 10mdr da vi begyndte at sætte hende på potten og hun var ble fri da hun var 24mdr. Engang var næsten alle børn af med bleen før de startede i bhv for da var det et krav men idag snakker man så meget om parathed og ofte tror jeg det handler om hvor klar vi forældre er

Men hvordan? hvordan proever jeg? jeg ved slet ikke hvordan jeg skal haandtere det? 

tak for dit svar

Anmeld

23. december 2014

M &.I

Selvom du prøver bare læg potten, han vil nok være med til at tisse. 

Som Sundhedsplejeske sagde til mig for 3 uger siden da jeg også spurgt om det. 

Sagde hun når han er parat. Tving ikke barnet til at sidde når han ikke er klar. Det kommer automatisk så jeg lader han være engang i mellem siger han fjern ble vil tisse i potten. Andre gang nej. 

Anmeld

23. december 2014

l.kjoeller

Min datter viste først interesse  og brugte toilet som halvandet  år men er nu 2,5 og der har været lidt on og off med interesse.  Hun tisser ofte men ikke meget for nr to på potte. Hun får bare lov at gøre som hun vil. Foreslår potten når hun går for sig selv for at lave  i bleen men tvinger  slet ikke. 

Anmeld

23. december 2014

L&V

Maria_1988 skriver:

Men hvordan? hvordan proever jeg? jeg ved slet ikke hvordan jeg skal haandtere det? 

tak for dit svar

Vi købte toilet bøger som kunne måtte læses på potten også sad vi ude på gulvet mens hun sad på potten også læste vi lige så længe hun gad

Anmeld

23. december 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi havde vores søn på potten fra han var 4 måneder, Han blev renlig og kunne selv sige til når Han skulle på toilet, ikke med ord, men med baby tegn, da han var 1 år og 7 måneder.

Vi havde rutiner om det hele, Han kom på potten hver gang han skulle skiftes, hver gang han havde sovet, spist, leget eller været ude. 

Det gav pote og det rart at han var bleer fri så tidlig, kan kun anbefale det :-)

Han er nu 3½ år gammel, og han har aldrig haft tilbagefald og han har aldrig haft så mange uheld.

Anmeld

23. december 2014

(august)

Mine to begyndte da de var 18 mdr og var blefri både dag og nat da de var ca 30mdr (2,5år). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.