ja, sådan har jeg det virkelig lige nu!!! Julie blev i går passet for første gang om aftenen, hvor hun skulle puttes af en "fremmed" - hun er før blevet passet om dagen men aldrig om aftenen. Kæresten havde inviteret mig på vinbar og efterfølgende middag på en fancy restaurent og jeg glædede mig virkelig. Det gik også fint med at sige farvel til Julie, der var hun glad. Hun blev ked af det da hun opdagede mor og far ikke var i lejligheden, men faldt ned igen. Da hun skulle sove blev hun rigtig ked af det og hende der passede, tog hende op og sad med hende. Hun faldt i søvn i vores seng kl 21 og sov til 22, hvorefter hun blev ked af det, da hun opdagede, at alt ikke var som det plejede. Da vi kom hjem kl 23, var hun vågen og ked af det, og da hun så mig, rakte hun stor-hulkende armene ud efter mig - og så klamrede hun sig ellers til mig, mens hun græd i over en time, ja, jeg begyndte sku også at tude!!! Vi fik hende til at sove kl 00.45, hvor hun dejsede om af udmattelse af at græde - hun hulkede herefter længe i søvne. Jeg har det SÅ dårligt over at være skyld i, at min lille pige var SÅ ked af det. Oven i købet havde jeg jo drukket, så jeg kunne ikke amme, og hun ville ikke tage flaske -øv! I dag har hun også været ekstrem omklamrende og pyldret og jeg har vildt ondt i maven over at have gjort hende så ked af det -øv!!
Vi er inviteret til fest uden børn næste lørdag - hvad skal jeg gøre? Jeg kan ikke få mig selv til at være skyld i af hun bliver så ked af det igen! Men jeg kan jo heller ikke være ved hendes side til hun bliver 18.....Hvad skal jeg gøre?
Helle,-der er ked!
Anmeld