Uge 38.... Puhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.995 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. december 2014

Malle-123

hejsa alle i skønne kvinder og mænd. 

Jeg skriver fordi jeg simpelhent er nød til, at vide om jeg er den eneste, der går og har det svært.

jeg synes det er utroligt hårdt at være gravid (er andengangs fødende) jeg har ingen overskud, træt og min krop skriger på at blive sig selv igen. 

Jeg sidder lidt i saksen, jeg synes det forfærdeligt hård, og samtidig er jeg utrolig nervøs for at føde igen  det gør jo såååå ondt  

er jeg den eneste ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

mor_til_L

Er selv i uge 38+4.. 

Min krop har længe været pleget af træthed og ømhed.. Jeg er godt nok førstegangs men hold nu op har ikke oplevet jeg kan være så træt, jeg har intet overkud dårligt til at tag opvasken .. 

så jeg kender det kun alt for godt 

Også er jeg selv blevet nervøs for den fødsel 

Anmeld

22. december 2014

Maj&Baby

Jeg har det ligesom dig, er 35+4 idag og er ved at blive vanvittig, har ondt, er træt, sover dårligt, tisser konstant og med en meget aktiv pige på 2 år og en forholdsvis nyopstartet butik glæder jeg mig virkelig til at blive mig selv og få lidt energi igen ! Håber bare jeg ikke går over tid den her gang  

Anmeld

22. december 2014

Malle-123

Siss89 skriver:

Er selv i uge 38+4.. 

Min krop har længe været pleget af træthed og ømhed.. Jeg er godt nok førstegangs men hold nu op har ikke oplevet jeg kan være så træt, jeg har intet overkud dårligt til at tag opvasken .. 

så jeg kender det kun alt for godt 

Også er jeg selv blevet nervøs for den fødsel 

Det kan jeg godt forstå

man kan bare blive helt mættet af det! 

Graviditeter skulle være noget af det smukkeste

Hvad frygter du ved fødsel ?? 

Anmeld

22. december 2014

Malle-123

Maj&Baby skriver:

Jeg har det ligesom dig, er 35+4 idag og er ved at blive vanvittig, har ondt, er træt, sover dårligt, tisser konstant og med en meget aktiv pige på 2 år og en forholdsvis nyopstartet butik glæder jeg mig virkelig til at blive mig selv og få lidt energi igen ! Håber bare jeg ikke går over tid den her gang  

Så kan jeg regne ud du også er 2 gangs fødende

jeg husker det slet ikke så hårdt eller opslidende, men det kan jo nok være fordi man har en ekstra denne gang. 

Jeg savner min energi, udholdhenden og ikke mindst min fulde bevægelighed. 

Jeg er fortrøstningsfuld for efter første gang, fik jeg mig selv tilbage igen, men begynder og tvivle på det, men det nok fordi alt bare er sååååå træls lige nu 

Anmeld

22. december 2014

Julemusen

Malle-123 skriver:

hejsa alle i skønne kvinder og mænd. 

Jeg skriver fordi jeg simpelhent er nød til, at vide om jeg er den eneste, der går og har det svært.

jeg synes det er utroligt hårdt at være gravid (er andengangs fødende) jeg har ingen overskud, træt og min krop skriger på at blive sig selv igen. 

Jeg sidder lidt i saksen, jeg synes det forfærdeligt hård, og samtidig er jeg utrolig nervøs for at føde igen  det gør jo såååå ondt  

er jeg den eneste ?? 

Jeg er selv 38+2 og går og frygter at gå i fødsel her hen over julen. Er som sådan ikke bange for selve fødslen, som er min nr 2, men mere nervøs for pasning af min 3 årig søn, at nå på hospitalet, ikke at ramme de tre fødselsdage der ligger inden for den næste uge og en million andre ting!

Går snart helt i panik hehe. Men kroppen er træt og belastet. Især med alle de bug og stillinger man kommer i med et barn i forvejen. 

Anmeld

22. december 2014

Malle-123

Kitty-Katten skriver:

Jeg er selv 38+2 og går og frygter at gå i fødsel her hen over julen. Er som sådan ikke bange for selve fødslen, som er min nr 2, men mere nervøs for pasning af min 3 årig søn, at nå på hospitalet, ikke at ramme de tre fødselsdage der ligger inden for den næste uge og en million andre ting!

Går snart helt i panik hehe. Men kroppen er træt og belastet. Især med alle de bug og stillinger man kommer i med et barn i forvejen. 

Åh, så vi jo i samme båd 

jeg er 38+2, og har termin den 3 januar, og jeg går også og frygter hvordan jeg lige skal komme igennem julen... For jeg vil helst nogle bestemte dage det ikke blev osv. Jeg frygter stadig den lange køre tur vi har fra holstebro- Viborg. Pyha.... 

Ja også er jeg vidst bare generelt lidt kuldret ang. Fødsel, fordi hvad kan man forvente...

jeg har slet ikke nydt julen som jeg plejer, men nu er jeg også så langt hænde 

ja, også skyld følelsen overfor vores datter, jeg ville så gerne jeg ikke hele tiden skulle sige " det kan mor desværre ikke, spørg far" jeg har desværre et belastet bækken 

Anmeld

22. december 2014

Julemusen

Malle-123 skriver:

Åh, så vi jo i samme båd 

jeg er 38+2, og har termin den 3 januar, og jeg går også og frygter hvordan jeg lige skal komme igennem julen... For jeg vil helst nogle bestemte dage det ikke blev osv. Jeg frygter stadig den lange køre tur vi har fra holstebro- Viborg. Pyha.... 

Ja også er jeg vidst bare generelt lidt kuldret ang. Fødsel, fordi hvad kan man forvente...

jeg har slet ikke nydt julen som jeg plejer, men nu er jeg også så langt hænde 

ja, også skyld følelsen overfor vores datter, jeg ville så gerne jeg ikke hele tiden skulle sige " det kan mor desværre ikke, spørg far" jeg har desværre et belastet bækken 

Ja den skyldfølelse overfor sit barn er det værste. Har også begyndende bækkenløsning! Av for den. Især med at skulle hjælpe med Flyverdragt, vinterstøvler flere gange om dagen. 

Vi skal på juleferie de næste dage i Viborg. Og skal så helt til Aalborg hvis fødslen starter der  men vi kan jo ikke gøre andet end at tage en dag ad gangen..

Anmeld

22. december 2014

mor_til_L

Malle-123 skriver:

Det kan jeg godt forstå

man kan bare blive helt mættet af det! 

Graviditeter skulle være noget af det smukkeste

Hvad frygter du ved fødsel ?? 

Synes ikke min har været så smuk igen - hvilket folk ikke helt forstår - men der kommer noget godt ud af det

jeg frygter lidt det hele også ved jeg det ikke alligevel har bare sådan en følse af nervøsitet

Anmeld

22. december 2014

Malle-123

Kitty-Katten skriver:

Ja den skyldfølelse overfor sit barn er det værste. Har også begyndende bækkenløsning! Av for den. Især med at skulle hjælpe med Flyverdragt, vinterstøvler flere gange om dagen. 

Vi skal på juleferie de næste dage i Viborg. Og skal så helt til Aalborg hvis fødslen starter der  men vi kan jo ikke gøre andet end at tage en dag ad gangen..

Puha. Ja der er lidt vej, men ellers er Viborg fødestue en dejlig balsal med lækre faciliteter 

Ja, tænk det kan være besværligt at skulle give sko osv på. 

Også bare spænde fast i bilen osv. Alt er 100 gange så besværligt, som normalt. Og temperament er ikke mindre her end det plejer tværtimod, man skal lige huske og puste ud engang imellem, men det er skisme svært når ens krop er blevet ens værste fjende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.