Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MummiT skriver: Jeg vil klart anbefale ergobaby. Den er bare SÅ lækker! Den støtter godt på mors krop, så der ikke er noget der gør ondt, baby sidder ergonomisk og den kan både bruges på maven, på hoften og på ryggen. - Så den kan bruges i rigtig lang tid.
Jeg vil klart anbefale ergobaby. Den er bare SÅ lækker! Den støtter godt på mors krop, så der ikke er noget der gør ondt, baby sidder ergonomisk og den kan både bruges på maven, på hoften og på ryggen. - Så den kan bruges i rigtig lang tid.
Kan du putte et billede af den ind på tråden - der findes jo flere forskellige modeller
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fine_007 skriver: Jeg er også stor foretaler for Ergobaby.. den er så lækker og både god til den lille og den store baby.
Jeg er også stor foretaler for Ergobaby.. den er så lækker og både god til den lille og den store baby.
Kan du putte et billede af den ind på tråden?
tarkoflen skriver: Vi har manduca og vi elsker den! Den er som alle andre bæreseler, i forhold til at du ikke skal vikle, men bruge klik system, men den er ergonomisk for både dig og din baby Thea vejer 10 kg og er 20 måneder og jeg kan stort set ikke mærke jeg bærer hende, i hvert fald ikke på en dårlig måde hvis du bor i nærheden af Århus er du velkommen til at komme og prøve min på Jeg vil dog anbefale dig at vente med at købe til baby er kommet! Min bror og svigerinde købte en og deres datter har altid nægtet at sidde i den
Vi har manduca og vi elsker den! Den er som alle andre bæreseler, i forhold til at du ikke skal vikle, men bruge klik system, men den er ergonomisk for både dig og din baby Thea vejer 10 kg og er 20 måneder og jeg kan stort set ikke mærke jeg bærer hende, i hvert fald ikke på en dårlig måde hvis du bor i nærheden af Århus er du velkommen til at komme og prøve min på
Jeg vil dog anbefale dig at vente med at købe til baby er kommet! Min bror og svigerinde købte en og deres datter har altid nægtet at sidde i den
Jeg bor på Sjælland, så kan desværre ikke lige komme forbi. Ellers tak! Men kan du putte et billede af den ind i tråden?
Med Elna havde vi babybjørn og en ringslynge og ingen af dem var jeg rigtig glad for
Med Viva har vi købt en strækvikle og nej hvor jeg elsker den! Den bliver brugt flere gange om ugen
Tre af jer anbefaler en ergobaby. Men er det ikke også en bæresele? Og hvad er fordelen ved den, frem for en strækvikle?
Og hvad er fordelen ved en strækvikle fx. koala, fremfor ergobaby?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128