Anbefal en bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
14 svar
1 synes godt om
21. december 2014

lottemusen

Hej. 

Jeg skal have købt en bæresele. Hvilken en kan i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

BinaMor

Ringslynge!!!

eller mei tai...

til en nyfødt strækvikle...

jeg kan anbefale dig at kigge på slyngebarn.dk... der er jeg et aktivt medlem og vi hygger os, gør vi (selv jeg ikke har båret i 3 år) samt mulighed for slyngemøder, prøver foprskellige dimser og så søde damer og mænd

Anmeld

21. december 2014

L&V

Uh ha jeg har haft mange både gode og dårlige. 

Baby bjorn gjorde ondt, børnene sad ergonomisk forkert og måtte bruge den meget begrænset.

Ringslynge var fin her hjemme men blev først rigtig brugbar da de var store 1år+ og der følte jeg stadig ik jeg havde hænderne fri.

Ergobaby super lækker. Nem at ta på, børnene sad og lagde ergonomisk korrekt og ingen ømme stedet

Strækviklen min absolutte farvorit.  Ubegrænset brug, mega behagelig for os begge. Ka bruges på så mange måder og følte jeg ku lave andet end at holde bebs med den på

Anmeld

21. december 2014

M (:

lottemusen skriver:

Hej. 

Anbefaler at du fravælger en bæresele og køber en slynge eller vikle i stedet. Det er meget sundere for både din og babys krop. 

Anmeld

21. december 2014

lottemusen

Hvis det skal være en slynge eller vikle, hvilket mærke er så bedst?

Anmeld

21. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
21. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
lottemusen skriver:

Hej. 

Jeg vil klart anbefale ergobaby. Den er bare SÅ lækker! Den støtter godt på mors krop, så der ikke er noget der gør ondt, baby sidder ergonomisk og den kan både bruges på maven, på hoften og på ryggen. - Så den kan bruges i rigtig lang tid. 

Anmeld

21. december 2014

Fine_007

Jeg er også stor foretaler for Ergobaby.. den er så lækker og både god til den lille og den store baby. 

Anmeld

21. december 2014

tarkoflen

Vi har manduca og vi elsker den! Den er som alle andre bæreseler, i forhold til at du ikke skal vikle, men bruge klik system, men den er ergonomisk for både dig og din baby Thea vejer 10 kg og er 20 måneder og jeg kan stort set ikke mærke jeg bærer hende, i hvert fald ikke på en dårlig måde hvis du bor i nærheden af Århus er du velkommen til at komme og prøve min på

Jeg vil dog anbefale dig at vente med at købe til baby er kommet! Min bror og svigerinde købte en og deres datter har altid nægtet at sidde i den 

Anmeld

21. december 2014

Flomse

God fornøjelse med at binde en slynge jeg har en meget billigt til salg, for jeg har ikke en ph. D. I slynger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.