"Ting" på skamlæben!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2014

MorTil4<3

Anonym skriver:

Og hvad er det?

en blitz er ligesom dem du får i munden hvis du fx har bidt dig. . 

det kan også komme på skambamserne hvis de er for (fugtige) 

har nemlig oplevet det en gang for nogen år siden, det var et smertehelvede hvor bare intet hjalp, før jeg fik noget bedøvende fra lægen jeg kunne smøre på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

StudPsyk

MilleMus1988 skriver:

har nemlig oplevet det en gang for nogen år siden, det var et smertehelvede hvor bare intet hjalp, før jeg fik noget bedøvende fra lægen jeg kunne smøre på 

Mener du blister? 

Anmeld

20. december 2014

Mami

Jeg havde en hud infektion dernede og dens symptomer startede som du beskriver, en lang hvid stribe på den ene skamlæbe, der var helt vildt øm, kunne mærke det når jeg gik.

jeg fik en creme jeg skulle smørre med i 10 dage og en pille kur jeg skulle tage i 5 dage og så var det overstået 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Louise H. skriver:

Det kunne lyde som herpes

Det er det ikke. For er smittet med herpes i forvejen, og det føles slet ikke sådan og er også et andet sted jeg får udbrud. Men ellers et godt bud

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Det kunne også lyde som kønsvorter.. Hvis din egen læge har lukket, ville jeg kontakte en anden.. 

Men er det ikke en sygdom der kun overføres seksuelt? Jeg har ikke været sammen med nogen i snart et halvt år, og inden da havde jeg fast kæreste.

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

Åh, blist  Det kunne da sagtens være, troede jeg ikke man kunne få andre steder end i munden. Så er det nok lægen jeg skal have fat i.

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Jeg havde en hud infektion dernede og dens symptomer startede som du beskriver, en lang hvid stribe på den ene skamlæbe, der var helt vildt øm, kunne mærke det når jeg gik.

jeg fik en creme jeg skulle smørre med i 10 dage og en pille kur jeg skulle tage i 5 dage og så var det overstået 

Okay, det lyder da rigtig meget som det jeg har. Var det på recept det du fik at smøre med?

Anmeld

20. december 2014

JH12

Anonym skriver:

Men er det ikke en sygdom der kun overføres seksuelt? Jeg har ikke været sammen med nogen i snart et halvt år, og inden da havde jeg fast kæreste.

Jo, men det er en kønssygdom som kan ligge i dvale i meget langtid, kender til et tilfælde op til et par år. 

Anmeld

20. december 2014

Mami

Anonym skriver:

Okay, det lyder da rigtig meget som det jeg har. Var det på recept det du fik at smøre med?

Ja det var det det lyder meget ens ja 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Jo, men det er en kønssygdom som kan ligge i dvale i meget langtid, kender til et tilfælde op til et par år. 

Hmm... må vist forbi lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.