"Ting" på skamlæben!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.345 visninger
21 svar
5 synes godt om
20. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, håber en kan svare på mit spørgsmål.

Har nogle dage været øm mellem benene, det er blevet værre og værre, og i dag opdagede jeg noget på den ene skamlæbe. Det ligner og føles faktisk som et sår, det er bare helt hvidt. Cirka 1 cm langt og virkelig ømt! Nu er der jo lidt tid til jeg kan komme til læge (har ferielukket til 5. januar), så er der nogen der har prøvet noget lignende og kan fortælle hvad det er? Og meget gerne hvordan man slipper af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

B&J

lyder mærkeligt fordi det er langt, vis det havde været en stor prik eller bule kunne det være en byld eller bums.... men syntes da helt sikker du skal få en tid mandag så du kan få tjekket op på det

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

lyder mærkeligt fordi det er langt, vis det havde været en stor prik eller bule kunne det være en byld eller bums.... men syntes da helt sikker du skal få en tid mandag så du kan få tjekket op på det

Min læge har ferielukket indtil d. 5. januar desværre. Og synes jo ikke det er noget at tage til vagtlægen med. Men gør godt nok nas, især når jeg sidder ned

Anmeld

20. december 2014

MorTil4<3

det lyder lidt som en blitz 

Anmeld

20. december 2014

Kay

Anonym skriver:

Min læge har ferielukket indtil d. 5. januar desværre. Og synes jo ikke det er noget at tage til vagtlægen med. Men gør godt nok nas, især når jeg sidder ned

Hvis du ringer til din læge henviser deres telefon så ikke til en anden læge der har åbent i de hverdage Din egen har lukket?

Hvis ikke kan du prøve og ringe til en anden læge i nærheden og høre om de vil kigge på det

Anmeld

20. december 2014

B&J

Anonym skriver:

det lyder ikke sjovt, men tror 100% på det er noget der går væk, for hvis man har en bums eller sådan noget og den sidder rigtigt gør det også pokkers ondt at side ned

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

det lyder lidt som en blitz 

Og hvad er det?

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Hvis du ringer til din læge henviser deres telefon så ikke til en anden læge der har åbent i de hverdage Din egen har lukket?

Hvis ikke kan du prøve og ringe til en anden læge i nærheden og høre om de vil kigge på det

Det ved jeg faktisk ikke. Men jeg vil da prøve at ringe mandag og finde ud af det, hvis det ikke er på vej retur der.  

Anmeld

20. december 2014

Louise H.

Det kunne lyde som herpes

Anmeld

20. december 2014

JH12

Det kunne også lyde som kønsvorter.. Hvis din egen læge har lukket, ville jeg kontakte en anden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.