arthur er blevet stukket af en bi eller en hveps!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. august 2009

ka li ja

og hans fod er hævet og rød.. og han vil ikke gå på den..

så v tog til lægen i morges. og den eneste melding vi fik var, at det kunne hun ikke gøre noget ved. det skulle bare gå over af sig selv.... men hvorfor tror jeg bare ikke på det....
han græder hele tiden, og vil ikke støtte på foden, hvilket jeg sagtens kan forstå for den er helt udspilet!...
hun sagde selvfølgelig vi skulle hólde øje med om det røde trak op af i benet og om han feber.

hvor er det bare synd. tror jeg vil putte ham nu. han har også været vågen mange gange i nat pga foden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Susan1978

Har du ikke en høfeber pille liggende...

det kan altså hjælpe ret meget.

God bedring med ham den stakkel. Jeg ved hvor ondt det gør, jeg trådte på en sidste sommer.. og det stikker bare konstant og det strammer så underligt.

Anmeld

26. august 2009

ka li ja

Susan1978 skriver:

Har du ikke en høfeber pille liggende...

det kan altså hjælpe ret meget.

God bedring med ham den stakkel. Jeg ved hvor ondt det gør, jeg trådte på en sidste sommer.. og det stikker bare konstant og det strammer så underligt.

nej desværre ikke. vi har ikke høfeber nogle af os, så viste slet ikke man kunne få sådan nogle..
men det mærkeligste er at han blev stukket under samme fod for nylig, og der reagerede han slet ikke sådan..... derfor syntes jeg jo det er underligt hun bare sender os hjem. hun snakkede om noget antihistamin eller noget, som alligevel ikke virkede....? ja hva ved jeg. hun så sprit stiv ud...

Anmeld

26. august 2009

linemus

Øv, hvor er det synd Stakkels bette mand. Og underlig læge   Det kan da godt være, hun ikke kan gøre noget, men så kan hun da give ordentlig besked. God bedring 

Anmeld

26. august 2009

Siber

åh nej stakkel.

Johanna blev jo stukket 3 steder i hovedet, og hævede op i lignede en elefant!

Nu er hun lidt angst for noget der flyver rundt, fluer osv

god bedring, og den læge må da have drukket af natpotten?

Knus Siber

Anmeld

26. august 2009

Lene76

ka li ja skriver:

nej desværre ikke. vi har ikke høfeber nogle af os, så viste slet ikke man kunne få sådan nogle..
men det mærkeligste er at han blev stukket under samme fod for nylig, og der reagerede han slet ikke sådan..... derfor syntes jeg jo det er underligt hun bare sender os hjem. hun snakkede om noget antihistamin eller noget, som alligevel ikke virkede....? ja hva ved jeg. hun så sprit stiv ud...

stakkels lille Arthur..... det gør bare så p ondt.

men antihistamin ( el hvordan det lige staves) er osse mod allergi som fx høfeber.

jeg kan nemlig hellere ik tåle at blive stukket så lige i tiden har jeg dem altid med mig. så jeg ville nok forsøge mig med det alligevel hvis det i er blevet bedre imorgen.

Anmeld

26. august 2009

ka li ja

jamen hvad dælen gør vi med pasning i morgen!?!
må man sende en lille dreng afsted der ikke har feber, men som ikke kan gå på sit men hele tiden...? der skal jo tages noget hensyn og jeg er ikke sikker på han kan være med til alt hvad de andre kan..
jeg ved de ikke skal på tur i morgen og her hjemme kan han jo godt gå rundt, på tær. men om han bliver pylder i morgen og vil hænge, det ved jeg jo ikke.

hvis ikke det er værre i morgen kan jeg så sende ham afsted? eller ville i andre holde ham hjemme?

grunden til jeg spørger er fordi jeg på ingen måder kan få fri, og morten har haft meget fri på det sidste pga børnene..

Anmeld

26. august 2009

ka li ja

Siber skriver:

åh nej stakkel.

Johanna blev jo stukket 3 steder i hovedet, og hævede op i lignede en elefant!

Nu er hun lidt angst for noget der flyver rundt, fluer osv

god bedring, og den læge må da have drukket af natpotten?

Knus Siber

fuck hvor vildt!!! tudede hun ikke helt vildt?? arthur tuder hver gang han mærker sin fod.. og den er helt udspilet, og blå rundt om stikket, og mega rød udenom det blå.....

syntes nu stadig det er mærkeligt der ikke kunne gøres noget for ham.
men grunden til jeg er så bekymret er nok også fordi jeg aldrig har set noget lignenende før, og så samtidig med han er så ked og hævet...

Anmeld

26. august 2009

linemus

Nu kan jeg ikke huske om han går i vs eller dp, men kender kun til dp'en selv. Det kommer jo meget an på dp'en. Hvis det var vores, ville hun garantere have ham, for hun har kun tre børn i samme alder og kan godt tage hensyn til en med dårlig fod (og så er hun mega hjælpsom). Andre dp'er vil måske ikke have ham, fordi han kræver noget ekstra  

Har du heller ingen, der kan hjælpe? Mor, søster...?

Anmeld

26. august 2009

linemus

Har du ikke noget lindrende du kan smøre på? Det gør jo voldsomt ondt sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.