At kunne genkende bogstaver - Den stolte mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

l.kjoeller

Min datter er 2,5 og kan synge en helt masse forskellige sange. Hun synger hele tiden. Og get this. Hun er især vild med roy orbison og gerry rafferty. Så det er dem hun synger meget ligenu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Fine_007

Miss BananaHammock skriver:

Alexander er lige blevet 2år og bogstaver er bare et hit! Alle steder hvor der hænger plakater eller står noget, finder han og viser os, de bogstaver han kender. Han kan ca. halvdelen af alfabetet. Han kan ikke selv skrive det, men han kan genkende det. 

Nede i vs kan han genkende navnene på alle børnene på stuen, så han hjælper de andre med at finde deres stole. (Der står navn bag på). 

Jeg er sku lidt stolt! 

Hvad har jeres kunne, som gjorde jer ekstra stolte? 

Årh, hvor er han dygtig din store dreng... jeg bliver også selv helt vildt stolt, når min søn på 21 mdr hjælper andre små børn 

Og så sagde han lige 'elsker mor' forleden dag. Smelte, smelte 

Anmeld

18. december 2014

Miss BananaHammock

Trekløver(: skriver:

Wow han er da så sej Man bliver sku så stolt! 

Jeg er stolt af min pige på knap 17 måneder, som har lært selv at tage bukser og strømper på, samt smide sit snavsetøj i vaskebøtten

Hold da op - Alexander kan stadig ikke selv få sine sko af! Eller han gider ihvertfald ikke 

Anmeld

18. december 2014

Miss BananaHammock

Mor&prins skriver:

Jeg var også stolt af min søn, da han lige blev 2 år kunne han sige fra A-i og tal fra 1-6 hhh, han er 2 år og 5 mdr kan han hele Alfabet og tal 1-10 nu . Nu kan han næste det hele

Præcis - de er bare så mega seje de små! 

Anmeld

18. december 2014

Miss BananaHammock

l.kjoeller skriver:

Min datter er 2,5 og kan synge en helt masse forskellige sange. Hun synger hele tiden. Og get this. Hun er især vild med roy orbison og gerry rafferty. Så det er dem hun synger meget ligenu 

Ud med Bamse og Kylling og Kaj og Andrea - de er også så barnlige! 

Anmeld

18. december 2014

Miss BananaHammock

Fine_007 skriver:

Årh, hvor er han dygtig din store dreng... jeg bliver også selv helt vildt stolt, når min søn på 21 mdr hjælper andre små børn 

Og så sagde han lige 'elsker mor' forleden dag. Smelte, smelte 

awwwwweeeee hvor sødt!

Jeg kan godt få Alexander til at sige "jeg elsker dig" - men han har ingen anelse om hvad han siger, ud over at mor bliver så glad! 

Anmeld

18. december 2014

modesty

Alexander er lige blevet 2år og bogstaver er bare et hit! Alle steder hvor der hænger plakater eller står noget, finder han og viser os, de bogstaver han kender. Han kan ca. halvdelen af alfabetet. Han kan ikke selv skrive det, men han kan genkende det. 

Nede i vs kan han genkende navnene på alle børnene på stuen, så han hjælper de andre med at finde deres stole. (Der står navn bag på). 

Jeg er sku lidt stolt! 

Hvad har jeres kunne, som gjorde jer ekstra stolte? 

Wow! Det er sgu sejt. 

Anmeld

18. december 2014

BinaMor

hvor flot

tja mine børn kan ikke noget specielt MEN de er frygtlig gode til at være udspekulerende og det imponerer mig ofte

Anmeld

18. december 2014

Miss BananaHammock

BinaMor skriver:

hvor flot

tja mine børn kan ikke noget specielt MEN de er frygtlig gode til at være udspekulerende og det imponerer mig ofte

hehe .... det er helt sikkert også en kunst! Jeg vælger altid at tro på Alexanders uskyldighed og uvidenhed, når han kigger på mig og smider mælken på gulvet med et smil. Det kan vel ikke være med vilje?! min lille engel 

Anmeld

18. december 2014

Fine_007

awwwwweeeee hvor sødt!

Jeg kan godt få Alexander til at sige "jeg elsker dig" - men han har ingen anelse om hvad han siger, ud over at mor bliver så glad! 

Haha, Simon aner heller ikke, hvad det er han går og siger.. jeg mistænker, at far har trænet "elsker mor" med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.