At kunne genkende bogstaver - Den stolte mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
20 svar
28 synes godt om
17. december 2014

Miss BananaHammock

Alexander er lige blevet 2år og bogstaver er bare et hit! Alle steder hvor der hænger plakater eller står noget, finder han og viser os, de bogstaver han kender. Han kan ca. halvdelen af alfabetet. Han kan ikke selv skrive det, men han kan genkende det. 

Nede i vs kan han genkende navnene på alle børnene på stuen, så han hjælper de andre med at finde deres stole. (Der står navn bag på). 

Jeg er sku lidt stolt! 

Hvad har jeres kunne, som gjorde jer ekstra stolte? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Bak

Miss BananaHammock skriver:

Alexander er lige blevet 2år og bogstaver er bare et hit! Alle steder hvor der hænger plakater eller står noget, finder han og viser os, de bogstaver han kender. Han kan ca. halvdelen af alfabetet. Han kan ikke selv skrive det, men han kan genkende det. 

Nede i vs kan han genkende navnene på alle børnene på stuen, så han hjælper de andre med at finde deres stole. (Der står navn bag på). 

Jeg er sku lidt stolt! 

En god praletråd 

Min datter er 2 år og 2 måneder og hun kan forskel på højre og venstre�� 

og så kan hun snakke som et vandfald ����

Anmeld

17. december 2014

Miss BananaHammock

Bak skriver:

En god praletråd 

Min datter er 2 år og 2 måneder og hun kan forskel på højre og venstre�� 

og så kan hun snakke som et vandfald ����

Jeps - prale eller bare dele den stolthed man har for sine små guldklumper! 

Ja den med snakkeriet er helt fantastisk! 

Anmeld

17. december 2014

Lucky05

Jeg er sku lidt stolt! 

Hvor er han sej 

min datter kan skrive sit eget navn, mor og far. 

Tælle til 10 på engelsk, og sige et par enkelte ord. 

Det er kommet inden for det sidste år. Og hun er 3,11 år. 

Anmeld

17. december 2014

Mor til Frederic og Freya

Så sejt....

Freya er 2 år og 7 mdr, kan stave sit navn - skrive bogstavet F - tegne ansigter og kende bogstaverne når hun ser dem...

Kan skrive hendes navn uden hun ser det - viser hende papiret og hun siger: der står mit navn og hun staver det...

Anmeld

17. december 2014

Miss BananaHammock

Lucky05 skriver:

Hvor er han sej 

min datter kan skrive sit eget navn, mor og far. 

Tælle til 10 på engelsk, og sige et par enkelte ord. 

Det er kommet inden for det sidste år. Og hun er 3,11 år. 

Så er hun klar til den store verden.  

Seje tøs!

Anmeld

17. december 2014

Miss BananaHammock

Mor til Frederic og Freya skriver:

Så sejt....

Freya er 2 år og 7 mdr, kan stave sit navn - skrive bogstavet F - tegne ansigter og kende bogstaverne når hun ser dem...

Kan skrive hendes navn uden hun ser det - viser hende papiret og hun siger: der står mit navn og hun staver det...

Sejt! 

Alexander kan stadig ikke blive på papiret, når han tegner!  

Anmeld

17. december 2014

Trekløver(:

Jeg er sku lidt stolt! 

Wow han er da så sej Man bliver sku så stolt! 

Jeg er stolt af min pige på knap 17 måneder, som har lært selv at tage bukser og strømper på, samt smide sit snavsetøj i vaskebøtten

Anmeld

17. december 2014

M &.I

Jeg er sku lidt stolt! 

Jeg var også stolt af min søn, da han lige blev 2 år kunne han sige fra A-i og tal fra 1-6 hhh, han er 2 år og 5 mdr kan han hele Alfabet og tal 1-10 nu . Nu kan han næste det hele

Anmeld

17. december 2014

Mor til Frederic og Freya

Sejt! 

Alexander kan stadig ikke blive på papiret, når han tegner!  

Tak....

Hun har også storebror der startede i skole i år, så hun er jo med på en lytter når vi snakker 'skole snak'...

Hun bøvler en del med ørerne og polypper (fra hun var få mdr), så hendes sprog har haltet helt vildt og hun har stadig bogstaver som hun og hendes tunge ikke helt er enige i ...

Dertil kan hun kende forskel på de forskellige lastbil mærker - ligesom sin storebror, så der er aldrig ro på bagsædet..

Lidt miljøskadet er de nok ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.