Opstart af grød og mos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

anynom

Blop2 skriver:

Tænk engang man spørg herinde angående datterens afføring, og pludselig bliver det til en debat om hvornår hun må starte på grød og hvad slags jeg skal give hende.

tak fordi du gad svarer på det jeg faktisk spurgte om;o)

Det kan være, at du en anden gang skal skrive, at du kun vil have svar som giver dig ret  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

L&V

Det sker ofte fordi barnets tarme slet ikke er klar til det i den alder. Det er også derfor man anbefaler at vente til 6mdr.

Hvis du vil fortsætte ville jeg foretrække at ta alt stivelse ud af maden da det er en stor synder. Så ingen ris, kartofler, majs, gulerødder osv

Anmeld

17. december 2014

Sandratoft

Blop2 skriver:

Tænk engang man spørg herinde angående datterens afføring, og pludselig bliver det til en debat om hvornår hun må starte på grød og hvad slags jeg skal give hende.

tak fordi du gad svarer på det jeg faktisk spurgte om;o)

Sådan ser min datters afføring også ud jeg tænker at det er fint nok så længe det ikke bliver knoldet. Kan du få væske i hende (vand) det er min datter nemlig desværre ikke så god til.

Til det andet du skriver, så læser jeg det egentlig blot som gode råd, bla om hvad der er godt at give. Jeg giver aldrig kartoffelmos eller bananmosn for så bliver afføringen for hård  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.