Hej alle sammen
jeg er en kvinde som knap lige fødte vores barn for få måneder siden.
I de første 2-3 måneder var der ikk rigtig noget i den stil i mit hovede.
Men nu er vores barn ca 4 måneder og 2 uger gammel og jeg begyndt at tænke på min gravide mave den gang jeg bærede på vores barn i maven og bliver helt vild bare tanken om en af mine veninder er gravid nu.
Sidste gang jeg ventede på min mens (som kom self nogle dage over tid self nok pga jeg lige fået kobberspiral ) tog jeg mig selv i at går og vente og tæller dage og ved ikk om man kan kalde det håbe på at min mens aldrig dukker op??
Men i hvert fald da den kom fik jeg følelsen af skuffelse.
Så nogle gange tænker jeg tag dig dog sammen du har jo lige født og nyd jeres barn og tænk hvis der kom en mere nu det jo mega hårdt hvad tænker du dog på.
Skal lige siges at før jeg blev gravid var min mand som de fleste mænd ikk rigtig parat men vi fik snakket og bliv enig og jeg sagde til ham at næste gang må han helt besteme hvornår nr 2 kan komme. Skal lige siges at i ny og næ laver min mand sjov med at snakke om nr 2. fx navne og køn osv
Skal lige siges at min mand ved ikk om de tanker og følser jeg går rundt med.
Men jeg Havde ikk i mine vildeste fantasi troede at jeg vil efter få måneder jeg fødte vil tag mig selv i at håbe at min mens aldrig dukker op.
Hvad mener i ?????
Anmeld