Enighed eller lidt overtalese eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
15 svar
1 synes godt om
15. december 2014

Anonym trådstarter

Hej herinde 

lige et hurtig spørgsmål gik jeres mænd bare med på vognen med at få nr 2 barn hurtig efter nr 1 eller?

og hvis ikk der var enighed kunne i bare så hurtig overtale dem lidt til det? 

Tænker højst 2 år i mellem børnene. 

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

l.kjoeller

Min mand var klar før mig 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

Min mand var klar før mig 

Hehe okay heldig dig 

hvor gammel var jeres barn da han meldte ud at han var klar? 

Og tak for svar

Anmeld

16. december 2014

Kay

Vi havde aftalt det inden vi gik gang med den første 

Til at starte med ville han ikke havde børn, og jeg viste ikke om jeg overhoved kunne grundet pco og manglende æl, så det var bare sådan det var...så ville han pludselig gerne havde 1 barn og der sagde jeg nej, jeg ville mindst haven 2...det ville han ikke indtil du par uger efter så sagde han 2...har på intet tidspunkt presse ham, eller snakket meget om børn eller noget i den retning

Anmeld

16. december 2014

lillespir26

Pr gravid med nr 1 som kæreste ca en uge efter sin 30 års fødselsdag var klar til at lave og vi er pænt enig om at vi kun skal gennemgå 2 fuldførte graviditeter altså helst kun 2 børn med mindre der kommer tvillinger næste gang og at den første helst skal være blefri eller tæt på blefri når en evt søster/bror kommer

Anmeld

16. december 2014

lineog4

Vi havde aftalt inden vi flyttede sammen at han var okay med jeg ville have børn og jeg ville ikke bare have et, men to. At jeg så blev gravid på p-piller med det samme er en anden historie 

Vi havde ikke talt om aldersforskel for havde overhovedet ikke nogen ide om hvad var godt, hvad vi ville osv.

Jeg selv var overhovedet ikke klar til nummer to før min datter var næsten 3 år og der gik han så med på det.

Anmeld

16. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hehe okay heldig dig 

hvor gammel var jeres barn da han meldte ud at han var klar? 

Og tak for svar

Knap et år . Ja ikk hehe 

Anmeld

16. december 2014

M (:

Anonym skriver:

Hej herinde 

lige et hurtig spørgsmål gik jeres mænd bare med på vognen med at få nr 2 barn hurtig efter nr 1 eller?

På forhånd tak

Min kæreste var skruk, da vores første var 11 mdr. - der var moren dog slet ikke klar.. 

Vi venter nummer to til maj, hvor storebror vil være 2 år og 2 mdr. (Hvis ikke lillebror/lillesøster vælger at være præmatur som sin storebror). 

Anmeld

16. december 2014

JH12

Anonym skriver:

Hej herinde 

På forhånd tak

Herhjemme var jeg lyn hurtigt klar igen og synes ikke der skulle være særlig langtid imellem børnene, gerne under 2 år.. 

Men manden var en anden mening, så først da vores barn var 1 år og 7 måneder begyndte vi på projekt baby. 

Siden har vi været igennem en MA og en sen abort, gravid igen, men endnu ikke nogen lillesøster eller lillebror.. Lykkes denne graviditet er der lidt over 3 år imellem den.. 

Kæresten har sagt at kunne han lave det om, havde han uden tvivl valgt min løsning med at gå hurtigt i gang igen.. 

Anmeld

16. december 2014

Ciss

Min X-mand var med på, at vi skulle have to tætte. (uden at jeg pressede på). Det var helt, til jeg stod med den positive test i hånden. Så ville han ikke alligevel. Da var det altså for sent. Jeg havde aldrig (!) haft ubeskyttet sex med ham, om jeg vidste, at han ikke ville, når det kom til stykket. En anden ting er, om man bliver gravid ved et uheld. Da må man tage sit valg i en vanskelig situation.

Hvis han er usikker, så er min anbefaling at give det en måned eller to uden at nævne sagen, og så tage en snak igjen. Hvis man presser på kan han finde på at sige ja, selv om han ikke er sikker, eller gå helt i baglås og sige nej af Princip, fordi han føler sig presset.

Der er forresten 23 måneder imellem vores to, og det har fungeret godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.