Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor:) skriver: Kender en som arbejdede i en af deres butikker. Sortere og vaske tøj og legetøj. Sælge i butikken. Hun var på barsel - så hun havde i hvert fald sin dreng med
Kender en som arbejdede i en af deres butikker. Sortere og vaske tøj og legetøj. Sælge i butikken. Hun var på barsel - så hun havde i hvert fald sin dreng med
Det må jeg undersøge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotchen skriver: Det er selvfølgelig rigtigt - du kan jo også tilbyde at gå tur med en ældre et par gange om ugen og så have barnevognen med, det ville også være hyggeligt og en god tanke. Hvis du har far hjemme om aftenen til at passe, hvad så med Folkeuniversitetet, der er et hav af spændende forelæsninger
Det er selvfølgelig rigtigt - du kan jo også tilbyde at gå tur med en ældre et par gange om ugen og så have barnevognen med, det ville også være hyggeligt og en god tanke.
Hvis du har far hjemme om aftenen til at passe, hvad så med Folkeuniversitetet, der er et hav af spændende forelæsninger
Ved bare ikke hvor meget socialt jeg får ud af en forelæsning
Kay skriver: Der tjener man vel penge?
Der tjener man vel penge?
Ja men må man ikke tjene et vis beløb under hobby beskæftigelse ligesom hvis man solgte håndarbejde eller foredrag og lignende
Maja84 skriver: Ja men må man ikke tjene et vis beløb under hobby beskæftigelse ligesom hvis man solgte håndarbejde eller foredrag og lignende
Nej ikke på tabt arbejdsfortjeneste
Kay skriver: Nej ikke på tabt arbejdsfortjeneste
Øv ja det ved ikke så
måske fagforeningen kan hjælpe
Årgangs Mor skriver: Øv ja det ved ikke så måske fagforeningen kan hjælpe
Ja kunne være jeg skulle tage en snak med dem, har overvejet længe om jeg skulle blive fx pomp de lux sælger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128