arbejde "hjemme" fra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Kay skriver:

hun har ganespalte  

ja tænker også i legegruppe... baby salme sang er jeg ikke til, da jeg slet ikke er kristen og helst går uden om kirken... det har jeg fået nok af i min barndom... 

OK - så er der jo selvfølgelig også et ekstra hensyn at tage i forhold til infektionsrisici for Viva. Altså, ville jeg ikke opsøge et plejehjem  

Babysalmesang her hos os er ret "neutralt" forstået på den måde at vi kun sang de mest gængse salmer og så ellers en masse forskellige sanglege - men det gør man nok også i en legestue  

Kunne du evt melde dig til noget aftenskolehold? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

lineog4

Hvad med frivilligt arbejde, der kan være lektiehjælp, flygtningecentre, besøgsven eller.... Jeg er selv aktiv i noget kulturelt hvor vi laver arrangementer for børn og deres forældre. Ved også en anden tidligere har lavet ugentligt arrangement for mødre/fædre på barsel med oplæg osv og der har man jo netop baby med. 

Anmeld

14. december 2014

Carina:-)

Må hun ikke komme i vuggestue før efter en operation? Har en veninde der har 2 børn med arvelig ganespalte og de er kommet i vuggestue bare med ekstra støtte pga særlige behov og det er gået fint

Men mine egne erfaringer som hjemmearbejdende mor har været at jeg tog i legestue hver dag - svømning ( det droppede jeg dog da det var 2 her til sidst) - biblioteket hvor jeg mødtes med andre mødre og børn-

men det har helt klart været legestue jeg har været mest glad for - har fået gode veninder derigennem og ungerne har elsket det

Her i vores lokalområde var der min et sted hver dag hvor der var legestue - og der var børn imellem helt små og op til 6 år .og alt efter hvor det var .var der imellem 10 og 25 børn at lege med.

Kan anbefale dig at starte allerede nu ,så I falder til og får lært nogen at kende

Anmeld

14. december 2014

Kay

mor:) skriver:

Hvad med frivillig i mødrehjælpen? 

Hvad laver man som frivillig der? mere om jeg kan havde Viva med?

Anmeld

14. december 2014

Kay

Maja84 skriver:

Hvad med tupperware  

Der tjener man vel penge?

Anmeld

14. december 2014

Kay

AHM skriver:

OK - så er der jo selvfølgelig også et ekstra hensyn at tage i forhold til infektionsrisici for Viva. Altså, ville jeg ikke opsøge et plejehjem  

Babysalmesang her hos os er ret "neutralt" forstået på den måde at vi kun sang de mest gængse salmer og så ellers en masse forskellige sanglege - men det gør man nok også i en legestue  

Kunne du evt melde dig til noget aftenskolehold? 

Tjo måske aften skole, men hvad?

Anmeld

14. december 2014

Kay

Carina:-) skriver:

Må hun ikke komme i vuggestue før efter en operation? Har en veninde der har 2 børn med arvelig ganespalte og de er kommet i vuggestue bare med ekstra støtte pga særlige behov og det er gået fint

Men mine egne erfaringer som hjemmearbejdende mor har været at jeg tog i legestue hver dag - svømning ( det droppede jeg dog da det var 2 her til sidst) - biblioteket hvor jeg mødtes med andre mødre og børn-

men det har helt klart været legestue jeg har været mest glad for - har fået gode veninder derigennem og ungerne har elsket det

Her i vores lokalområde var der min et sted hver dag hvor der var legestue - og der var børn imellem helt små og op til 6 år .og alt efter hvor det var .var der imellem 10 og 25 børn at lege med.

Kan anbefale dig at starte allerede nu ,så I falder til og får lært nogen at kende

Jo hun må gerne, men det er billigere for kommunen at jeg går hjemme, samtidig med at lægerne råder til det, bla på vi undgår smitterisiko når operationen nærmer sig

Og vi har også fået afvide at hun ikke må gå til baby svømning

Det var ellers også min første tanke

Anmeld

14. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kay skriver:

Hvad laver man som frivillig der? mere om jeg kan havde Viva med?

Kender en som arbejdede i en af deres butikker. Sortere og vaske tøj og legetøj. Sælge i butikken. Hun var på barsel - så hun havde i hvert fald sin dreng med

Anmeld

14. december 2014

EnGodMor

Legestue

Mødregruppe 

Frivillige fx hos de lokale spejder som hjælper

Mor/barn gymnastik

Altså vil sige man kan jo være frivillig hjælper eller noget rigtig mange steder, det er bare om at tage ud i forretningerne, fx brugsen, skolen, idrætshallen biblioteket  osv  og sige det som det er. med at du godt vil lave noget frivilligt arbejde i løbet af en uge, men at det skal være noget hvor du må have din lille datter med. 

Det kan jo være at der er nogle steder hvor de godt lige kunne bruge en til lidt småting  

Anmeld

14. december 2014

klmf

Kay skriver:

jo men det er jo gerne i dagtimerne... og der har jeg jo så viva med... så ved ik helt om de vil ha mig på den premiss 

Det er selvfølgelig rigtigt - du kan jo også tilbyde at gå tur med en ældre et par gange om ugen og så have barnevognen med, det ville også være hyggeligt og en god tanke. 

Hvis du har far hjemme om aftenen til at passe, hvad så med Folkeuniversitetet, der er et hav af spændende forelæsninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.